Undefined

Assalamualaikum ,



Hai korang long time no see , aku sekarang sudah menjadi semakin malas untuk update blog sebab tkda cerita yang menarik untuk di-share-kan :) Btw , hati aku tengah gundah gulana sebab esok aku ada speaking test MUET walaupun semangat ni berkobar-2 nk jejakkan kaki dekat SSI tuh tapi aku risau kalau kalau aku blank tetiba . K k k cop ! Think positive pleaseeeeee . Whatever pon terima kasih kepada yang memberi semangat kat aku . Aku terharu sungguh ni . Well esok plan dengan Hani and Teha nk turun CS . Wah wah wah , aku seronok sangat ni sampai aku dh tk pikir langsung pasal MUET aku tuh . Astagfirullahalazim . Dh aku malas nk bebel panjang sebab aku tengah marah ni ! Kbye -..-


*before aku terlupa , doakan cik non aku supaya cepat sembuh yea . Cik , bersabarlah yea tu semua dugaan-Nya , muah sikit :*

No comments:

Post a Comment