She's My Everything too :D

Holla ~ eh ehh korang nampak tk budak sebelah neh ? Hah neh lah buahati aku . Aku bukan Lesbian taw ! . Tk bermakna korang tuh bukan buahati aku , dia neh istimewa gila buat aku doe ! Aku tk tahu lah kenapa tetiba aku nk cerita pasal dia neh . Aku cuma nk dia tahu aku sayang gila kat dia . Sebelum aku terlupa , nama dia Nur Hani Atika binti Sahril Anuar , sedaap tk nama bapak dia ? First time aku dengar nama bapak orang macam tuh . Aku panggel dia Hunn2 , kenapa ? saje jea . HAHA pernah tengok cerita indon kan ? Hah ! mesti korang pernah tengok punya comfirm ! Kan orang Indon kalau panggil nama orang suka2 jea dia nk pendek kan macam , Jelita jadi Ta . Herh ! pemalas gila dorang neh , sama lah dengan aku , tapi panjang kan Hani jadi Hunn2 , tk kan lah nk panggil dia Ni pulak . Apa seh :P

Sambung yang seterusnya , this year aku satu dorm dengan dia , same as last year . But kitorang stay kat dorm yang berbeza , kalau last year dorm Cempaka Biru , this year dorm Selasih Ayu . Waah ! seronok satu drom dengan diaa . Pergi makan sama2 , pergi sekolah sama2 , Alah senang cerita HAMPIR semua sama2 HAHA , kalau semua tuh melampau sangat pulak :D Aku selalu gaduh2 manja dengan dia , kalau tk gadoh rasa macam tk lengkap hari aku tanpa mendengar dia menjerit marah aku HAHA itu yang aku suka :D . Kekadang sampai berkejar2 dalam dorm . Sembunyikan sandel time nk pergi prep , sembunyi kan bakul shower dia time dia nk mandi HAHA dan macam2 aa . Haa miss that time . Kalau Hani tk de kat dorm ke balik asrama lambat ke . Aku dah macam orang hilang anak dah tau . Menunggu kepulangan dia HAHA . Sunyi sangat . Nk pergi sekolah tuh kalau dia tkde rasa macam ada something wrong somewhere jea hari tuh . Sebab tuh aku berdoa sangat aku dapat 1 dorm dengan dia next year , memandang kan itu merupakan tahun terakhir kitorang bersama Ceewaah ! . HAHA , tapi kan kawan2 aku yang lain selalu pekik kat kitorang tauu , diorang pekik cam neh hah ; Korang neh kan tk jumpa rindu , dah jumpa gaduh , Aku laga kan kepala baru tahu . Gedegangg betul . HAHA kan dah kena mara , Ops ! sorry boss ! Korang macam tk paham jea hehe :DD The most improtant thing yang aku suka kat dia neh , sebab dia baik ! Sudah terbukti dahh . Dia selalu nasihat kan aku . Even sometimes nasihat tuh agak menyakit kan hati aku , tapi aku tahu that's what a friend should be * eh betul ke BI aku tuh Ahh ! hentam jea lah . :D

Last but not least , aku cakap 5 benda kat kau neh Hani Atika ;
1 . Aku sayangg kau .
2 . Aku tk nak hilang kawan macam kau .
3 . Aku rindu time2 aku buli kau .
4 . Aku mintak maaf sebab selalu buat kau marah dan merajuk kat aku :( SORRY BABE .
5 . EVERLATING FRIENDS hunn2 :)

Okay that's all for today :DD

1 comment: