Hari sukan sekolah Vs My birthday


*haha muka birthday girl yang sunburn kena panas :DD

Assalamualaikummm , cewaah ! HAHA pertama dalam sejarah blog aku neh aku nk tulis entri about my sweetseventeen birthday :DD Whee ! aku suka . Bismillahirrahmanirrahim aku mulakan entri ini .

Hari neh merupakan hari terindah aku walaupun terselit sedikit kekecewaan dan kesedihan ); Sokayy tk semua benda yang kita harapkan tuh akan jadi perfect . Oke let's start it from the morning gituhh . Hari neh aku bangun awal sebab aku tk gosok baju sekolah lagi . Aduh malas sungguh . Tudung uniform pon tk gosok lagi , so aku pergi gosok dan bersiap2 . Asfa datang kat aku , dia tanya "Eh Fath ! kau tahu tk semalam Hani Teha suma berlari2 tepat pukul 12 wish birthday kau ? " . Dengan pantas aku jawab , " ouh ada ea ? Tk perasan doe . Aku penat gila bab1 semalam " . Asfa kate lagi " Kesian doe aku kat Teha . Apelah . Tido mati rupanyaa ". Macam tuh lah ceritanyaa . Act , aku memang penat Gila ! Aiseh . Lepas tuh aku sarung aa uniform Puteri Islam haha comel betul . Bukan masuk bakul angkat sendiri , tapi first time aku pakai full U , hee :D . Hari neh ramai wish b'day aku . Thanks korang :DD . Nak berkawad neh , aduh Seramm . Kadet2 lain semua hebat2 doe . Time kawad , Bafeq aa ! Pakcik SUK johor tuh sempat pulak buat bedtime story , kaki aku tk macam kematu lak ann . haih sabor jea lah . Habis kawad , aku bergegas tukar pakaian PENJAS a.k.a Q master i think . Whatever lah . Aku pon berlari ke padang . Shit ! mara betul aku , buda2 FORM6 amik tempat kerja aku . Ape seh ! Cigu latifah kate diorang kena buat kerja kitorang kalau nk sijil , habis kitorang neh jadi ape ? tunggul cek kak ? Apalah kau . Tapi tk pe . Aku jadi pengelola peseta . Iring pelajar ke tempat pertandingan dorangg . Haa masa neh lah part paling aku suka . Tapi kan aku lagi sukaa sebab LQ tuh wish aku . Waah terimaa kasih awak . ahah . Izri jugak :D thanks . Faisal , thanks bro Azfar my big bro cayalahh . Semua yang wish thanks . Korang buat aku happy . Hah yang paling penting , Ryu datang . Waah pacek thanks for the wish . Hari neh Kawad aku menang tempat ke-3 . Walaupun tk sehabat tempat pertama dan ke-2 aku bersyukur sangat . Berbaloi hasil titik peluh kitorang kawad sungguh2 hee :D itu hadiah Hari jadi aku :d besar maknanyaa . Acap EC datang SSI . Haha first time jumpa , aiyoo u're so cute lah pacek .

Selesai semua masalah , senyum tk henti2 . Aku balik ke hostel tunggu abah jemput balik , budak2 MK ajak makan kek choc indulgence beb . Fuhh ! thanks . Haha thanks jugak wish b'day aku Mira , Bee semua lahh . Siap nyanyi lagi lagu Happy B'day terharu suaa . Balik jea rumah terus capai phone Waah dapat call free , suka gila aku an ann :D then phone on jea aku terus mesej buahati kesayangan intan payung aku , Shafiq oii . Haih dia kerja lah hari neh ); Hee dia wish b'day aku , Sukaa . Mak pon , dia peluk and kissed aku sambil wish , Happy b'day anakku . Mak terharu gilaa ); Awak thanks my dearr . Lepas tuh kan , aku pergi tusyen . Dalam kereta abah diam jeaa . Sedih betul , dia lupa ke hari neh hari jadi aku ? Dia sorang jea tk wish b'day aku ); hadiah nya kena maki pulak tuh . Mintak tolong jemput balik dari tusyen pon kena marah ka ? Sokay dah biasa dah . Aku tk tahu lah sampai bila nk macam neh ==" Balik tusyen tadi Balqies call , Babe I miss youuu . Thanks wish . Bila nk jumpa lagi ? Balik abah tk amik , sedih gila bapakkkk siaa !!! aku tumpang noreen . Macam neh an abah buat Epa . FINE !!!!!! I hate this part right here ! Aku terus mesej Pacek ajak pi lakin mall .

Sampai jea aku kat tangge Larkin Mall aku jumpa Mari haih =.= Pas tuh nampak Wawann yeah ! eh adeq , qzman dan Pacek di situu . Aku borak2 dengan Wawan . Aku rndu gila doe kat kau . Borak punya borak , aku pon pergi buahati aku tuh . Kitorang pon jalan aa ke FC , pas tuh an budak2 tuh ikut . Hish kacau daun betul . Paling tk bule hand , Shafiq aa jadi mangsa kena belanja budak2 tuh . order air teh O saje . Jimat tk baik membazer . Tengah borak2 , wawan suruh Adeq tke photo . Haih segan betul . Shafiq cakap aku tk sporting , bukan tk sporting tapi tk biasa aa lepaking dengan mereka2 . Segan haha yecks . So dapat lah amek gambar dengan buahati aku tuh pakai camera Adeq . Yang Aku lagi tadi madah gelak jea , Wawan aa sengal buat lawaaq . Mari si miang tuh so anoyying ! -.-" Tiba2 pulak Mari bule terperasan cigu Zaleha , haih segan doe aku dalah dia pandang jea kat tempat kitorang , Mari sengg tuh pergi kat ciguu . Mati lah aku nanti . Ergh , Mari I hate you !!!!! Shafiq kate tk payah lah nk segan . Awak , awak tk tahu cigu tuh macam . Aduh scaryyyy . Tapi aku muka gila cuak an . After minum2 , balik aa apa lagi . Hee sambung kerja gayut di phone lah . Best . Aman thanks for the wish , anises thanks my dearr . Sian Shafiq penat baru balik kerja . Haha smart aa awak . Haih buahati sape aa tuh . Balik sama2 dengan dia , budak2 tuh panggil dia Abang haha . Kelakarr . You guys rock !

6 Februari 2010 merupakan hari di mana umur aku sudah mencapai 17 tahun , sweetseventeen . Thanks for those who wish me . Pray for my success guys , i Love youu . Awak , you make me smile my dear . Abah , i'm sorry . Epa kecewa dengan abah . Maaf menyusahkan abah selalu . Epa tk nk pon benda neh berlaku . );

No comments:

Post a Comment