Happy Anniversary , Afiq Ali

Assalamualaikum

Hari ni aku happy sangat , meriah rasa nya sebab . Hari yang ditunggu-tunggu telah tiba . Jeng jeng jeng !


Phewit ! comel kan kan kan . First time dalam hidup aku kelua natang ni kat mukabuku aku . Ini menunjukkan bahawa sudah genap setahun hubungan aku dengan Afiq Ali b. Musa :D . Eh Afiq , bangga cepattt ! *mata pandang ke atas , tangan terus menaip . Seriously , aku pon tk sangka yang aku akan sampai ke tarikh ni . Huwaa terharuuuuu .

Walaupun aku selalu lah cari pasal dengan dia ni , mengada nk merajuk kalau dia tk layan aku . Tapi hati sayanggggggggggggggggggggggggggggggggg sangat dekat dia . Bunyi ayat aku kalau korang pronounce memanglh macam ayat gedik dan bakal berkata " ek eleh , setahun jea kood . Tuh pon nk kecoh " . Derr , untuk orang macam aku ni memang patut dikecohkan benda ni . Sapa tk sayang bofreng wehh . 

Kalau nk story kisah aku dengan dia , macamana aku boleh kenal dengan dia , tersangkut like a hook dengan dia . Confirm , esok pon aku tk larat nk taip . Sebab kena bangun awal , pukul 9 dh nk gerak pegi Sunway Piramid dengan classmates aku . Yahoo ! Kdiam dh lari topik -.- . Yang paling aku suka dengan si comel ni sebab dia layan aku in various ways means that tkdlah terlalu rigid as couple . Kadang-kadang kelua lah jugak gua , lu , awak , kita , dinda , kanda and etc .  

Dia bukan jea bofreng aku malah bestfriend / crying shoulder / future husband teeeeeet . HAHA . Sedih sebab our first anny ni aku tk dapat jumpa dia , biasalah duduk merantau , busy study manada masa nk balik JB . If balik pon , ibarat hari ni balik , esok rehat kt rumah , lusa dh pulang ke pangkal jalan . Mana seronok . And hopefully time aku mid-sem break dapat jumpa dia . Sekali pon jadilah weh . Haa cakap pasal balik , teringat kat Encik Test 1 . Tak sabar dia menunggu kedatangan aku kat dewan peperiksaan tuh .

Dah menyimpang ke situ pulak , okay balik ke main point kita di sini . Aku tkda pape nk bagi kat dia ni , cuma beberapa pesanan khidmat masyarakat untuk dia :

-Terima kasih atas segala jasa baik anda selama ini . Sumpah saya terharu .
-Terima kasih sebab sudi sayang saya , sebab saya pong sayangg awak jugak .
-Even there's a lot of trouble come through , they will never seperate us except by His Will .
-The more I miss you , the more I love you . *remember that .
-Please take care of yrself , be good okay sayangg .
-Belajar rajin-rajin jangan malas-malas , u malas owang tknk geng .
-Jangan hampakan umi dengan ayah :)
-Jangan nk serabai sangat dengan owang ea -..-
-Please behave yrself .

Last but not least , ni untuk awak yea sayang . *ouh yea , pastikan nanti owang balik JB . U bagi balik sweater purple owang tuh . Kalau tidakkkk , siaplah u .



Kita sayang awak sangat-sangat , please don't hurt me anymore .

No comments:

Post a Comment