Entri Setelah Bergelar Student Degree

Assalamualaikum, hai korang. Long time no see. Guess what, sekarang aku dah dalam minggu ketiga berada di Kuala Pilah. It's quite fun in here. As usual, minggu awal2 macam ni kelas banyak lopong-lopong so aku banyak spend time atas katil lalu...... *bunyi berdengkur*. Hahaha. Macam semalam kan, aku excited pegi class, lepas sejam tunggu lecturer CSC tetiba class rep cakap class dismiss, Madam ada hal. Okay tu bole hand lagi. Aku pon balik dengan hati yang gembira sebab next class is at 2.00pm.

At 2.00pm,*dalam bilik kuliah tunggu lecturer Math*

Lepas setenga jam class rep cakap lecturer takda jugak sebab ada hal kat Senawang and the next class which is BIO460 pon takda lecturer sebab dia busy minggu ni, so the moral of the story aku just pergi class untuk tayang muka kat fakulti lepas tu balik. HA HA HA. And hari ni, class BIO pagi ni takda, so aku free starts from now until 2.00pm. *again*. Menarik bukan?

Btw, being a degree student is quite challenging sebab aku kena adapt dengan banyak benda baru especially bila part notes. Lecturer kalau baik, adalah notes dia. Kalau dia kata tknak bagi...paham-paham jelah. But nvm, benda tu semua tak runtuhkan semangat aku nk belajar. Aku tekad sem ni kena dapat DL jugak sebab aku nk apply JPA. Yealah, makin lama kos hidup makin mahal takkan aku nk bergantung sepenuhnya pada biasiswa PAMA aku. Kesina lah mak aku, dia pon banyak benda nk settlekan. Tak lama lagi ruma baru aku akan siap, so kalau aku ni boros je keja, bankrupt lah mak aku kan kan kan ?

Cuti Hari Malaysia hari aku balik JB, haha kena gelak dengan pakcik makcik aku. Dorang cakap baru balik masuk dah balik? Memang anak mak lah aku ni. HAHAHA memang aku anak mak pon :) kan mak kan?hikhik. Dalam perjalanan balik dari Pilah ke JB ke Pilah balik, aku mabuk sepanjang perjalanan. Mana taknya jalan kampung, ekau paham-paham jolah. Hari Ahad tu, Busu aku buat open house. Aku angkut Afiq sekali. Hihi. Aku rasa ni kali kedua aku expose kan dia di khalayak ramai lol. Lagipon rumah dia dekat je kat area situ.

Nak tahu taaaaaak, abah kan suka Afiq :) I mean he's not a gay type man tapi dia suka aku berkawan dengan Afiq. Haaa nampak tak? Dah macam over pulak aku ni hehe. Tutup cerita pasal Afiq. Sure dia baca entry ni senyum-senyum haha. Aww Afiq memang comel :P

Okay ni perenggan terakhir untuk entry kali ni, aku rasa macam kurang rajin nk update blog lepas ni. Actually modem broadband aku problem so terpaksa pinjam hani punya modem tapi pakai simcard aku. Luckily masih dalam warranty so nanti balik aku nk tukar lah. Ouh ye minggu depan aku ada kuiz Math untuk kali pertama di peringkat degree ni. Wish me luck. About LIMITS weh -.- aku ni cuai sikit pasal Limits ni. Em em nk upload gambar tapi malas pulaks. hikshiks.

PSST! jangan bagitahu orang lain tau aku tak mandi lagi hihihi *blushing*

Adios


With love,
Teehaa. 

No comments:

Post a Comment