Selangkah ke dunia baru....

Assalamualaikum,

Maaf kerana menyepi begitu lama. Banyak betul yang hendak dikongsikan tapi sayangnya tiada kesempatan untuk meluangkan masa yang terlalu lama mengadap lappy ni. Yeah you know the feeling when you have a smartphone and don't need to turn on your laptop to online? You know what I mean? Haaa that's so me. Lazy bum bum :P


Niat hati nak upload gambar , tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii saya malas. Maaflah, tahap kemalasan semakin menggunung. So di sini saya nk mengumumkan bahawa pada hari Sabtu bersamaan 1 September 2012 saya akan mendaftar di UiTM Kuala Pilah (Beting) untuk melanjutkan pelajaran di peringkat ijazah sarjana muda :) Alhamdulillah syukur lah. *kenapa aku guna perkataan 'SAYA' ? LOL* Aku rasa excited nak ke Pilah sebab dua orang bestfriends aku ada kat sana :) Teha and Hani hehehe sukanyaaaa.

Oh ye lagi satu, hari Sabtu lepas (25.8.2012) aku pergi beraya dekat rumah Afiq kat Taman Desa Skudai. First time ni nak jumpa mak dia, gugup lah mulanya. I thought mak dia tk kenal aku rupa-rupanya si Afiq bertuah tu ada lah cerita pasal aku kt umi dia. Umi dia cantik :) Time nk ke ruma dia kereta pakwe Teha bole pulak buat hal kt bukit -.- sabar jelah kesian betul. Last2 Teha dengan Akmal tak join kitorang beraya rumah Afiq sebab kereta dia masuk bengkel alhamdulillah cepat siap. Konvoi ramai-ramai masa hari tu memang seronok :) Ada Teha, Hani, Faneyt, Azreena, Carlost, Ebet and Acap. Gambar semua pada Hani. Almaklumlh orang ada DSLR, guna dia punya jelah. hehehe.


K lah korang, aku nk sambung kemas barang mak dh bising. takut nanti kemas last minute ada je barang yang tinggal, hee :) Doakan aku selamat sampai ke Pilah and, berjaya dalam bidang yang aku ceburi terima kasih.



Lots of love,
Teehaa.

No comments:

Post a Comment