" HANG OUT "

Assalamualaikum .

Hai Afiq ! Kita rindu awak . Heheh . Seperti yang dihebohkan pada entry before ni , hari ni aku ber'hangout' dengan classmates aku . Huwaa best sangaaaaaaat lah kan . Pergi Sunway Piramid . First impression nampak bangunan tuh *kagum sampai mulut ternganga biasalah jakun . Well , harini pegi Bani yang drive . Gilakauuu , aku dok mengucap dalam kereta tuh . Eh Bani , jangan dho aku belum kahwin dengan Afiq Ali lagii . Alhamdulillah selamat pergi dan balik . Ish kau ni betul lah -..- Well aku mengharapkan situasi yang indah-2 belaka pada hari ni but ... *sambung sendiri . Hm , alangkah indahnya kalau si comel tuh dengan aku hari ni . Mesti mood aku okay . Sumpah weh , si Aa dan Bb tuh ruined kan mood pagi hari aku . Syabas untuk korang lah fakers . Stop right there .

Masa kat Sunway tuh aku tengak 3 , 2 , 1 Cinta . Serius comel . Huwaa memang unexpected lah dia couple dengan si Ayam tuh . So sweet . Kesian Nazril KAH KAH KAH . Ayat fav :

Pada halaman 89 , perenggan keempat :
Golongan wanita masa kini lebih ramai dari lelaki di mana nisbah wanita dengan lelaki bersamaan 37:1 .
Dalam dunia ni , ada dua jenis manusia :
1 . Orang yang bertuah
2 . Orang yang malang macam aku .
*Ain dedicated 

And paling suka , terimalah orang tuh seadanya kerana dia pon mempunyai hati dan perasaan . Yea statement nampak mudah , tapi sukar untuk dilakukan , biasalah manusia ada nafsu yang sering menggoda kita  dan membuatkan kita sering tidak bersyukur dan sentiasa tidak berpuashati dengan orang lain . Is it TRUE ? Ngaku jelahh ~ Aku pon macam tuh jugak 'kadang-kadang' . Sentiasa nk yang lebih taknak kalah . Kfine dah lari topik . Sambung lagi cerita pasal 'hang out' tuh dengan gambar-2 berikut :











Okayy gambar bersepah malas nk susun . Pandai lah korang susun ikut kronologi . Ada lagi gamba tapi pada Mr.Bunny . Tadi fr the first time aku makan Carls Jr. kjakun kdiam ksentap kbye . Dh tu jea nk cerita . Tunggu entry lagi satu . Ada cerita sambungan pasal Aa dan Bb :) Btw , thanks Mr.Bunny , well hai Linie awak cantik sangat harini :D adored .

I love you sayang , Afiq Ali .

No comments:

Post a Comment