SPM bebeh

Hello readers , WOW ! da lame kan aku tk posting blog neh ? haha . ALmaklom lah ada masalah negara sikit . Hm , countingg countingg kejap jea F5 neh . Haih tk suka betul aku . Yealah nk SPM sape tk gegel . Bukan exam sembarangan doe ! Sijil Penyeksaan Murid hee :D . Dua minggu lagi aku ada test 1 , wow ! mantop aa kan . aku neh da lah asyik huha huha jea . Ntah bila nk serius pon tk tahu . Nk tunggu esok SPM baru sedar kot . hee :D waah ! Holiday neh tk banyak yang best . Aku melalala jea ada lah . Naseb baek ada kawan2 yang sudi texting dengan aku . Meluangkan masa bercanda-canda haha . Babe ! I miss you guys . SPM lambat lambat sikit bule tk ? kalau bule postpone next year kan baguss . Tk ke begitu cik adik sekalian ? haihh . Esok aku akan kembali ke pangkal jalan untuk meneruskan kehidupan aku sebagai seorang pelajar SSI dan sebagai seorang aspuri hehe . Haiyoo lepas neh makin melambak-lambak lah hwork aku . Bak kate diaa , setahun jea awakk . Yea lah awak , setahun neh macam hapee jea . Sepanjang minggu cuti neh , aku bagi 3 bintang jealah . Tkde yang best melainkan hari tuu aku hang out dengan Teha , Hani dan Azreena . Pas tuh jumpa Nina dan Balqiess wah wahh ! dah besar dah budak-budak tuh hehe :) . Semoga berbahagia korang kat boarding school tuh . K lah , aku tengah kutip mood-mood aku balik neh . Entah mana entah diorang tercicir tadi . Penat lah buat muka sedih neh . Grr berkedut-kedut muka aku . Belum tua dah kedut sana kedut sini . Nk cucuk botox , HARAM haha . Tengah ); gituh haha . Adios korangg . Selamat kembali ke sekolah yea anak-anakku sekalian .

currently mood ; hampa gila dengan orang tuh ); tapi excited nk jumpa kawan esok .

No comments:

Post a Comment