Yesterday was A Fairytale :)

Salam perpaduan , salam 1 Malaysia :) . Yeah ! hari neh SSI cuti memandangkan 7hari kitorang sekolah kan kan . Semalam last day Jubli Mas . I miss that day . Eventhou aku kena berpakaian uniform pengawas , aku still enjoy . Walaupun tk delah aku enjoy sangatt , aku telah menghabiskan RM60 ringgit . Gila tk ? Sabtu , nothing much . Aku buat inai kat tangan . But today hilang sudah . Haha . Cilakek . Neh nk cerita pasal semalam . 28 Mac 2010 , Ahad . Hah semalam was the best day ever . Kalau sebelum neh Hari Sukan yang terakhir tuh best , Jubli Mas neh pon best . Best sangatt . Dengan kehadiran Wawan dan kawan2 aku yang gilak-2 tuh . Haih penat siaa ketawa . Memandangkan semalam penutupan Jubli Mas aku pon layan kann . Hm , semalam . Aku kena serve VIP jemputan yang datang . Hadoi ==" . Nervous Dodol . Aku neh da lah tk suka tuang air dari teko ke jag ke . Bukan apa takut tumpah doe . Haih . Semalam aku serve mereka2 tuh dah macam pelayan hotel . Ada bakat seh . Haha .

Semalam seharian aku lepak dengan Teha , Azreena , Wawan , Adib , Mari , Rizman . Hahaha . Apelah diaorang neh . Hehe . Aku pun tk tahu lah bila masa tuh akan berulang lagi di masa akan datang . Hm , Rizman buat lawak , tk agak agak agak . Aku rindu merekaa . My childhood friends now my foever and ever friends . oke ? Wawan sedih sebab hari Sabtu tuh tk da orang nk layan diaa . Aku bukan tk nk layan tapi aku dengan Azreena busy duty dodol . Maaf . Teha segan tuh . Tapi semalam kau pun kata best kan ? hee . Kelakar yang amat lah korang neh . Aku tk tahu camana nk express kan feeling aku neh . Yang penting , hari semalam hari terindah buat Aku , Teha dah Azreena :) thanks Wawan .

Bila cakap pasal Wawan . Aku rindu zaman sekolah rendah . Aku rindu hari2 yang kami tempuh bersama2 . Aku rindu gelak tawa mereka semuaa . Sumpah ! I miss my chlidhood so much . Mungkin aku tk akan lose contact dengan mereka selagi aku duduk Flat Larkin tuh :) , tapi bila ingat2 balik . Aku sorang jea perempuan . Haha . Aku bukan lah jenis perempuan jahat yang melepak jea kerja nya . Aku kan gath keluar minum2 kat Larkin Mall story mory pasal sekolah dan blah blah blah :) , Haih hapeelah aku lagi tadi tk henti senyum :) Happy lah kan kalau senyum tuh . hehe .

Semalam wawan macam tk nk balik aku tengok . Seronok borak2 . haha . Kelakar lah . Haih . Memandangkan hari neh cuti , aku nk gi buat hwork lah . Waktu prep dah nk habes neh . Tc :) I miss you my friends .

currently mood ; Imy , A .

No comments:

Post a Comment