I don't know why =="

Hey yo let's go ! . Hm , maaflah kalau aku mulakan bloggy neh dengan benda yang merepek . Haih . Exam ! yea exam , tahu tk ? E . X . A . M sayangg . Aku study pun tk . Selak-2 buku jea weh . Tkde mood nk baca buku . Sekarang aku ada masalah yang aku sendiri pun tk tahu nk selesaikan macamana . Mak kata aku ada sakit crysis identity ? Huh what ? . Aku pun tk tahu apa yang dah berlaku sebenarnyaa . Ouh rumit nyaa haha .

Untuk lelaki-2 di luar sana . Aku sebenarnyaa dah bosan dengan kauorang tahu tk ! Tolong lah paham perasaan aku . Yea ! memang aku neh peramah tk bertempat . Aku ramah dengan semua orangg . Aku tk pilih kawan . Aku layan semuanyaa sama jea . Aku bukan player . Jantan keliling pinggang . Aku belambak hapee kawan perempuan . So , don't ever-2 judge me membabi butaa okay . Aku bukan kerek ke bajet ke hapee ke . Aku cuma rimass . Rimas dengan lelaki . Aku rimas dengan ayat-2 kauorang . Kau kate kau suka , kau kata kau nk aku . Tapi ? hakikatnyaa ? Aku tknk kauorang merosakkan hati dan perasaan aku lagi . Cukuplah weh . Sekarang biarlah aku bercinta dengan buku . Yea , memang kau akan kata aku neh gedik lah hapee lah . Tup-2 nanti ada boyfie . Hesh ! tknk hakuu . Kasi lepas SPM ke , masuk U ke nanti . Aku memang tk lawa jahat pulak tuh . Kauorang jea salah tafsir . Sudah lah nk perempuan macam nk hapee , sanggup gaduh-2 mengyat bagai nk rak . Nanti dah bosan , say Goodbye . Sorry , that's enough man !

SO biarlah aku macam neh . AKu bahagia dengan apa yang aku ada . Family and friends dah memadai . Yea ! aku minat HL . Bagi aku dia lain . Tk macam kauorang . So tk salahkan aku nk hangau kat dia . Apa kau kesah ? Sudah lah . Untuk minggu-2 exam neh . Aku tk online kot . So tk kan ada berita-2 terkini dari aku . Nanti cuti ada lah kot . Wish me luck okay guys . Mood aku agak swing dan bukannya PMS okay ==" . Tc .

No comments:

Post a Comment