Hey :)

Minggu neh merupakan minggu untuk aku menghabiskan puasa ganti aku , :) hee aku baik tk macam kau . Hah , dah ganti puasa belum ? ganti lah , dah bulan rejab neh weh . Tk baik tangguh-2 . Cehcehh (mentang-2 dah nk habis ganti ) . Hm , act aku nk cerita kat kauorang neh . Haish maluu lahh . Nanti kauorang cakap aku keling . An ann ? Hurhh . Act kann , aku kann , dah official dengan Double A tuh :) . Don't ask me why . Apa-2 pun , hari Sabtu neh ada hari terbuka sekolah . Hm , aku dah buat yang terbaik kodd exam hari tuh . Mak pon dah tahuu result nyaa . So , tk kesahlah kalau dia nk bebel panjangkan ? Even dapat 3A3B3C aku dah cukup bersyukur sebab dah tkda D dengan E . Pointer pon 3 ke atas , okaylah tuh kan ? . Trial SPM 16 Ogos neh . Aku akan berusaha untuk buat yang terbaik . Amin-2 insyaAllah . Aku target 5A ke atas . Mintak-2 lah dapat . Mak kata kalau bagus SPM trial teruk baik tkpayah en ? . Haih . Yvonne , si deskmate aku tuh baru balik dari Thailand minggu lepas . Dia belikan aku chocolate . Waah ! sakan gila dia shopping . Tk sangka dia ingat akuu . Thanks Yvonne :) . ILY deskmate . Btw , jumaat neh birthday dia . Happy becoming kakak ! . Minggu neh balik , bule lah text Double A kan ? :) okelah , nanti ada cerita lagi aku story kat kauorang . Tc :) Tknk ucap Selamat berbuka kat aku ke ? hehe

currently mood ; Imy AA

No comments:

Post a Comment