SuperSavers .

Wow wow ! Goal ! Erk , maaf . Musim Fifa neh . Kau tk suka bola ? Ahah ada aku kesah . Semalam en Argentina menang siot lawan dengan Nigeria . Fuhh , haha mirull sorry bro . Awak kalah dengan kita derr . haha aku tunggu Brazil lawan . Kaka Kaka Kaka yeah ! Hm , cop-2 tajuk blog neh Supersaver en ? Kalau aku nk cerita lain bule tk ? Sikit jeaa . Eh kau marah pulak , suka aa blog aku . Tk nk bace , bulee jea . Tk heran phunn . Semalam an aku pegi ruma macik kat Kulai . Waah ! ada Adam Hafiz bin Norrahman lah . Yeah , baby comel-2 gituh . Sampai-2 jea terus pi kat dia , kiss-2 huggie-2 dia . Adam , dab besar dah awak :) Adam kita ngedate kejap jea kan ? Tkpe-2 nanti awak dah pandai jalan , kita main kejar sama-2 ea ? I miss you so badly comel )';

Hah inilah Adam kita . Act , pegi ruma Cik sebab nk anta mak and adik-2 sebab mereka nk pulang ke kampung . Ciss bedebah eden tk dapat balik == . Neh sume tusyen punya pasal . Cik pun pujuk lah aku neh , " biar kita susah sekarang , nanti dah besar senang ." Yealah Cik , Epa paham . Dah lah tinggal rumah dengan abah jea . Bosan siaa . Tapi malam tuh Afiq halo-2 dengan aku :)

Now , barulah kena dengan tajuk bloggy ngeh-2 . Dia buat SS . Kitorang talk-2 macam hapee jea . Mulalah aku merepek tk tentu pasal . Pastuh senyum , tersengih-2 sensorang , erk hangauulah kata kan . Dia tu pn sama jea . Haha konon gagah == . Cakap punya cakap , alaaaaa dah habis sejam . Ciss . Aku pon buat lah jugak , baru adil en you en ? . Act , aku baru topap . Haha . Tinggal berapa sen jea entah kedit aku tuh . Bak kata Afiq , kalau kedit tuh habis ke you , owang tkpenah kesa langsung . And same goes here lah brader :) . Sejam tuh cakap , cakap dan cakap lagii . You , tk puas . Mata aku pun dah lap lip lap lip macam lampu raya rumah kaurang . Habes jea cakap , aku terus tido ZzZzZ . Dia pon . Tuh lagi dasyat , elak tengah cakap dia dah ZzZzZ dulu . Memang nk makan penyepak :) . And for the whole day aku sengih jea . Tersenyum-2 macam kerang busuk . Buruk betul perangai == . Oi ! SPM lah . Hwork tk gety nk buat dah nk menggatal . Ciss == . Haha ops maaf :) .

hee :) okay lah nk pi siap-2 nk pi tisyen sat lagii . Abah dah call tadi . Nk jemur baju , masak nasi semua lah . Kauorang pun tahukan aku seorang budak yang rajen ? So paham-2 jealah . Tc readers , Afiq jugak :)

currently mood ; YOU ouh YOU :)

No comments:

Post a Comment