I Miss this Moment :)

Hari neh dalam sejarah aku kelua pegi banda pakai kemeja yang Along belikan tuh , haha . Plan yang sebenar , teha nk turun bandar tetapi tk kawan . But then aku telah meng'offer' diri untuk teman kan dia . Bak kata peribahasa , sambil menyelam minum air :) aku pun ajak lah Double A pegi cs :) Wheeeee ! suka nya sayaa . Sampai-2 jea da kena jalan sorang-2 . Naseb baek Amirul nk kutip aku . Cis bedebah , ter'over' sleep sampai hati you . Hurm , aku pon survey lah baju kat Padini , ish tkda yang bekenan kat hati ==" . Pastu A.Ali sampai then jalan-2 :) . Fuu-yooh ! tinggi nya awak pakcik . Masuk neh baru 2nd time jalan sesama . Ish . Hm , masa tunggu Teha datang kedai mamak kat Plaza Seni tuh . Lepas tu , gerak cs balik teha nk cari baju lah nyahh . Aku pilihkan dia baju Radioactive tuh , lawaaa :) , beli terus pakai . Haha , tapi sumpah jalan yang kali neh aku madang tengok jam jeaa . Takut telambat nk pegi tusyen . Dipendekkan cerita ,aku makan ABC share-2 dengan dia woot-2 . Azreena dengan Acap pon ada . Hm , then Double A anta aku pegi tusyen haha . Dia teman aku naik bas pegi Pelangi :D Waah suka-3 . U , thanks :) Kesian u balik sorang-2 . Nanti after SPM , kita kua ngedate puas-2 ea :D . Haha . Sebelum aku mengangkat punggung dari kerusi neh , jemput lah tengok gambar tadi . Dua keping jea nyahh . Nah :


Ali , Teehaa , Azreena , Acap .
A.Ali I Love You

No comments:

Post a Comment