Rayaa

Salam perpaduan salam 1 Malaysia semua . Haih . Naik bersawang bloggy aku neh kan kan ? Hm , Raya . Haih lambatnya aku update . Sorry I'm not in my mood nk meng-update menatang neh . Di hari yang mulia ni , aku menyusun 10jari mohon ampun dan maaf kat kauorang if aku ada buat salah . Halalkan makan dan minum aku yea :) doakan aku punya SPM semakin hampir dan hampir tuh == . Cuti 2minggu sakan gila kan aku . Buku pun tk bawak pulang bhahaha . Seronoknyaa :DD lagi-2 baru habes trial kan . Haa , malam raya aku pulang ke kampung halaman di Parit Tegak , Batu Pahat . Huwaa gumbira rasanyaa :) Memandang dah 13tahun tukmak and tukabah pergi , kitorang still raya kat kampung dengan siblings mak . This year semua raya sanaa . Seghonokk bak kate Eqmal comel tuh :) . Pagi-2 raya , siap sumee kitorang pakai baju lawa-2 hehe . Tunggu bapak-2 balik solat raya , then bergambar sakan gituu .


My family :)

Family belah mak . Sibs dia .
Then , as usual pegi beraya ke rumah sanak saudara . Raya ke tiga pergi rumah belah abah pulak . Best laa . Before aku stop menaip , nah kad raya untuk kauorang . Sorry dah lama tk update . As I said , I'm soooooo lazyyy . Banyak lagi benda yang perlu aku buat . After this , aku KENA STRUGGLE study . Fight fr this love . Eh bukan bukan bukann , fight fr this SPM lah :) bhaha .

P/s : Andai kata ada tersilap kata dan terkasar bahasa , ampun maaf semuaa .


currently mood : bercampur baur semuaa nya .

No comments:

Post a Comment