Friend .


I'm sorry friend , sorry for hurting you . Sorry for everything . I didn't mean to do so . Berabuk lah BI aku . Nvm , let's talk in Malay :) . Kawan , aku tk tahu lah kan kenapa aku hanginn sangat dengan kau . Sabar memang sabarr , tapi sabar aku ada batas nyaa . Kalau untuk kau semua yang bagus-2 , part aku jea macam hapee jeaa kan kau buat akuu . Fine , aku beralah jeaa . Part kau jea , seboleh-2 kau paksa akuu . Part aku jea , kau nk marah alasana kau MALASS . Aku pun manusiaa . Aku ada hati dan perasaan . Aku sabar selama ni sebab nk jaga hati kau even deep in my heart aku menanges sekuat-2 hati , kau tahu ? Mesti tk kan ? sebab kau mana pernah pikir semua tuhh .Aku jea yang mengharap kau pikir semua tuh . Aku sayang kau sebab selama ni susah dengan gelak ketawa semua dengan kau . Even kekadang aku terasa hati dengan kau , aku buat tk endah semua tuh , sebab aku tahu bersabar adalah jalan penyelesaian yang terbaikk . Cuma tadi sumpah aku bengang betul dengan kau . Kau pulak cakap sepatah haram pun taknak . Takpelah kawan , itu hak kau nk buat ape . Aku redhaa . Maaf lah selama ni aku dah banyak menyusahkan kau dengan masalah aku yang menyesakkan lagi masalah kat kepala kau tuh . Maaf sebab tk dapat jadi kawan yang terbaik untuk kau seperti kawan-2 kau yang lain . Maaf sebab aku bersikap dingin dengan kau . Once again , MAAF . Aku tahu panjang lebar mana pun entry aku ni , kau bukan nk baca . Yelah kann , tkda apa yang menarik untuk dibacaa . Banyak lagi benda penting yang kau bule bacaa . Keyboard off .

Aku harap kau tk bermasam muka lagi dengan aku .
Sumpah ! Aku rindu kau .

No comments:

Post a Comment