9 Dec 2010

Semalam aku tengok cerita ni :) dengan Amirul . Act , ramai kawan aku tengok cerita ni . Tapi tk sama masa . Not bad lah cerita ni . Aku tk suka gila sepupu Edmund , Eustrace . HAHA aku panggil Useless . Kena kann ? . Aku admire dekat tikus tuh . Hapee entah nama dia . Dia comel . Kalau Caca aku besar macam dia kan best . Pergh , hari-2 aku peluk cium dia . Ouh yea , thanks Amirul sebab sudi teman kan kita :) . It was a great day . Lepak Jco sat . Eleh , nyampah aku dengan Ana nk malu-2 konon . Puih ! . HAHA . Masuk Padini kelua tangan kosong . BHAHA . Biasalah kan kalau kelua duet tk berkepuk , duduk diam-2 jealah kann . Then sudah tiba masanya nk balik rumah . Ouh tidakk , mengantuknyaa . elak aku tido jea kan dalam bus . BHAHA pakkal tk :) kalau yea buat maluu jeaa . Then balik aku hentam tido sampai ke malam . BHAHA . Ngantuk doe ! . Eh okaylah keyboard off . Aku tk selera nk story panjang-2 . Mood tkda . Goodbye readers .

No comments:

Post a Comment