I do it when I'm bored .

Once you have been tagged , you are
supposed to write a note with 25
random , things , facts or goal about you .
At the end , choose 5 people to be tagged .
You have to tagged the person who tagged you .
If I tag you , its because I want to know more about you ...

  1.  Pertama sekali aku nk korang tahu yang aku ni anak mak :) wink wink ^^
  2. I'm sooo in love with Afiq Ali b. Musa :)
  3.  Aku menyusu badan dengan mak aku selama 3tahun setengah HAHA .
  4.  Aku meruakan seorang pekerja di Coolblog Larkin ;) Rajin-2 lah membeli coolblog .
  5. Aku tkpenah bayangkan macamana kalau aku betul-2 marah dekat orang -.- mesti korang gelak kan aku en ?
  6. Pernah dapat 9A dalam PMR .
  7.  I'm soo proud to be one of SSI's students .
  8. I'm a dentist wannabe yaww !
  9. Memegang jawatan PENGAWAS selama 10 tahun *it's a fact ==
  10. FOBIA kepada : Lipas dan Cicak , tolong jauhkan daripada aku , pleasee ! 
  11. Mempunyai hidung yang pesek , kalah Afiq Ali .
  12. I'm so addicted to Taylor Lautner , woot woot .
  13. Pernah buat hati orang terluka.
  14. Pernah buat orang gaduh bagai nak gila . BHAHA 
  15. Aku seorang budak engecut nk pegi amek lesen kereta -.- sebab tuh sampai sekarang still tkda lesen . TRAUMA dodol 
  16.  Hani dan Teha merupakan insan yang selalu besama aku tk kira senang mahupun susah . I lovee you !
  17. Kawan lelaki aku lebih ramai dari kawan perempuan aku *perempuan cerewet menyampah makk  -.- . 
  18. Peramah dn kalau sudah bertutur bicara tk gety ni setop *-.- gedik jea nk eja STOP gituh .
  19. Ingin peroleh kejayaan yang cemerlang di dunia dan di akhirat insyaAllah .
  20. I have a lot of besties , I really reallyy appreciate them :) kalau boleh semua orang aku nk declare besties . HAHA tamak .
  21. Banyak kali putus chenta AGAGAGA :DD
  22. Ouh I really reallyy hate ituh budak-2 AGAS yang berlegar-2 di banda  -.- kasi mati sama kau .
  23. Suka ber-demand HAHA . Tapi selalu tk tercapai impian dn hasrat hatiku -.-" Kasihan diriku
  24. Kata-2 aku kadang-2 menyakitkan hati orang , ahh gasak aku lah . I'm sorry .
  25. Handphone Sony aku rosak dn bakal dihumban ke dalam tong sampah , ouh tidakkk :O !
Dahh habes pun . Alah kenapa 25 ? Asal tk 40 ke ? HAHA . Aku nk tagged dekaaaaaaat . Ahh malas nk pikir -.- . Nk buat copy and paste sudahh :D

No comments:

Post a Comment