Kisah sepanjang SPM .

23 Nov 2010
Hari ni Paper BM . Semalamnya aku da macam burung hantu stay up late night study study study . Being the first person fr Pusat 2 makes me feel like a butterfly flying in my stomach == . Seram doe ! Budak SPM tuh . Bhaha . So far paper okay lah . Semua yang ditarget kelua . Tapii macam celak an , after exam paper 1 habes dorang kata Kedah soalan bocor . Becuasee the invigilator is so estupidos tk gety nk berhati-2 bagi budak-2 tuh jawap paper2 masa kitorang jawap paper1 . Bangang bukan ? Then dapat lah soalan bocor . Pergh ! cepat gila berita meluas . Eventhou bocor tahap maksima pun aku still macam blur-2 nk jawap paper2 HAHA . Balik jea , aku terus packing buku BM . No more BM after this :) Weeehuu !

24 Nov 2010
Ommigosh ! Aku tk suka BI punya literature . Suck suck boom . As korang tahu , aku ni bukan lah seorang yang berpuitis nk menggila paham poem yang ada udang di sebalik mee tuh == . Banyak lagi benda aku kena buat selain benda alah tuh . Dengan karangan panjang aku pasal Home aku merapek entah da sampai kutub selatan agaknyaa . Well , I'd done my very best Miss Sheela and Mrs Adila . Tu jealah yang termampu dengan tulang empat kerat ni . Hee :D , memandang ini tahun last aku jawap exam BI . Aku bersungguh-2 bhaii .

25 Nov 2010
Haih , what a worse day . Kau tahu takk apa yang ditarget tk kelua . Sumpah bagai nk gila kodd aku dok ngafal Perang Dunia Pertama tuh . Macam tuttt tk kelua kann . Hesh ! Dia kasi aku Globalisasi pulak . Kejadah wa nk jawap hape siaa == . Kelua dewan , muka macam orang lapar nk telan kambing seeko . Penat doe perah otak == . Paper 1 okaylah . Tapi ade sikit stupid mistake aku buat . WTF . Aku harap sangat gred turun . :) Aku stay lama sampai lewat malam tau nk study Sejarah , grr . Makin hitam bawah mata aku == .

29 Nov 2010
Hari exam apa ekk , jap cek jadual . Bhaha . Lupa doe * aiseh , dah habes sekolah , habes hilang ingatan dah akuu . Math kodd . HAHA ni pun tanya Hani . Math ? Okay lah . Aku tengok jea barcode buku soalan , aku terus rasa macam nk pitam . Bapok ! Atas sekali doe . Maknanyaa , aras paling tinggi . Soalan pun okay lahh . Yang paling bangang nya kan Si Nenek Kebayan Fatihah ni bule pulak jawap soalan paper 2 pakai pensil tekan-2 . Haa , muka dah cuak kan bila orang lain cakap nanti nk kena pos jauh , carbon dia melekat-2 . Nanti hilang tulisan nyaa . == Korang sengaja buat aku susah hati kann ? Cis . Ahh ! benda dah jadi , nk buat camanaaa .

30 Nov 2010
Hari ni paper Agamaa . Yess dah ingat ! HAHA . Belum hilang ingatan . Weh apasal kau gelak ? puk kangg . ==' . Malam tuh aku study struggle lah jugak dan dipenuhi dengan gelak tawa :) . Biasalaa budak-2 . Bhaha . Susah nk serius , serius sangat kang mengantuk . Aku pun menghafallah Kerajaan Abbasiyah lah Hamka lah Syed Tahir Jalaluddin lah sihir lah kahwin lah . Ahh semualah . Dari kulit ke kulit buku rujukan yang nipis tuh . HAHA . Then alhamdulillah aku dapat jawap . Walaupun tk berapa nk confident dengan jawapan aku , aku target A . Yeah ! Bule packing dahh buku semuaa .

1 Dec 2010
Hari ni addmath . Whoa ! kau tahuu , petang semalamnyaa aku ada kelas tambahan terakhir bfr paper Addmath . Masa dekat kelas tih , cikgu Farah tekan kan bab differentiation and intergration . Bila dah bule buat mulalahh cakap " Alamak ! kacang lah siaa soalan ni , " Ya Allah ! buruk perangaii . Tak baik riakk . Bila dapat paper 1 , eh siput ! kau bagi aku soalan apa seh . Kenapa aku tk pernah bentuk macam ni macam buat normal distribution ? . Haish ! susah lah seh . ProBABIlity lagi lah aku merapu . Bhaha . Takpee , asalkan tk biarkan dia kosong :) . Paper 2 aku jawap guna pen . Taubat doe == . Kang tk pepasal aku dapat markah rendah . Nauzubillah . Pergh ! confident gila en muka jawap . Nk angkat kepala tengok depan pun sayang masaa . HAHA .

2 Dec 2010
Ouh Physics == . Ini paper memang macam siput sedut masak lemak cili padi . Umphhh sedaapnyaa . Susah kau tahu == . Dia bagi soalan light . Haru jadinya line-2 tu aku kerjakann . Cikgu Adnan kata soalan mudah lagi simple kepala hotak awak lah cikguu . HAHA . Ini jawapan budak tk berapa nk habes khatam buku : Mak aihh , apa seh soalan ni == Asal tanya merapek Jawap jealah asal aku tahuu . Bantaii . Habes paper buat ape ? Tarik nafas dalam-2 . Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa * ish wangi nyaa . Mulut sapa lah nii . HAHA . Legaaaaaaaaaaaaa . Tinggal 6 paper :) yeah !

6 Dec 2010 .
Paper Chemist . Kali ni memang terkujat beruk mak yee makcik Joyah punyaa . Paper 1 barcode dekat tengah , paper2 barcode bawahh gila == , paper3 barcode pon bawah jugak . Haru hidup aku . Soalan senang sangat pun tk bule nk jawap dengan baik . Apa siaa . Elak gred naik jeakan . Nanti mulalah markah nk lulus payahh == . Haishhhhhhhh . Aip ! biasa dia mengeluh ea ! Then aku kelua bilik peperiksaan dah macam orang kebulur . Lapar . Perut aku dah berjoget-2 dah kauu . Lagu Far East Movement tu . Alaa Like a G6 Like a G6 . Yeahh ! HAHA . Habes jea paper kan . Aku lega , tapi risau . Yealah . Apa jeala yang aku dapat ea untuk result SPM nanti ? Hesh , risau lah makkkk . Okay end our story pasal chemist . Eh lusanyaa , aku aku dah habes SPM lah ! Yeahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !

8 Dec 2010
Bio Bio Bio - dedicate to Hani . HAHA . Study Bio bagai nk rak kau tahu == . Selasa aku study tapiii ada selingan . HAHA . Makan besaa aku hari tuh . Sedih menusuk kalbu tetiba . Hari tuh , hari terakhir kami Geng Budak Belakang makan sama-2 . Lepas ni dah tkda kan ): . Korangg , rinduu . Rindu nak terpekik telolong kan . HAHA . Rindu nk tengok korang buat aksi gila HAHA . Okay stop , sedih pulak tiba-2 . Okay kita kat mana tadi ? Huh London ? Wak luu , Biology okayy . Ini paper last aku . Aku dah buat sehabes baik yang bule . Soalan ? Moderate . Tak mampu nk berkata-2 . Diam seribu bahasa :| . Time jawap paper3 , lagi 15minit masa nk habes , aku dah tersengih-2 dah . HAHA . Habes jea . Terus melulu pergi gym amek beg . Sengih , aduhhh macam kerang busuk lah doe ! . Aku peluk Yvonne buat kali terakhir . Hati sebak sangat . Selamat tinggal deskmate ); , lepas ni dah tk jumpa lagi kan ? , Yvonne jaga diri yeaa . Kita SAYANGGGGGGGGGG awakk . Nanti kalau hang out ajaklah kita . Bole bertemu lah .

Sekarang aku rasa macam nk berjoget . Music pleasee , lagu Far East Movement - Like A G6 yeahh ! HAHA nk buat B-boy macam faneyt buat lah . Wehuuu ! HAHA .

Hari aku nk kelua dengan kawan aku . Nk tengok movieeeee yeahh ! HAHA . Im free Im fre now ! Hello world . HAHA Choyy ! macam bfr ni tk penah nampak dunia jea == . Buruk perangai . Patutlah Ali sukaa . Bhaha .

dengan penuh kasih dan sayang : Teehaa .


No comments:

Post a Comment