Hell-o 2011

Azam baru :

Being a better lady :)
Aku kena mesti perlu wajib jadi orang yang mengejar kejayaan di dunia dn di akhirat . Tingkatkan prestasi rohani aku -.- Tkmoh jadi orang yang cengeng pluss sensitif pluss berlagak kanak-2 . Imma 18years old lady wannabe . Jadi anak yang solehah yang takkan musnahkan harapan ibu dan bapanya aminn  , insyaAllah .

Berjaya hingga ke menara gading .
Aku tenga kecut perut nk terima skip SPM aku , enta apa yang bakal aku terima dan bakal aku bawa untuk terus maju dalam bidang akademik -.- . Haih sungguh nerves aku dibuatnyaa , I have butterflies in my stomach bebeh . Aku tetap dengan impian dan cita-2 aku untuk melanjutkan pelajaran aku ke Universiti Malaya dalam bidang doktor pergigian . Walaupun aku target SPM cuma 5A , tapi aku harapkan yang lebih dari itu , straight A's pleaseee :) Aku mimpi dapat 3A jea , whattapak ? Haih , aku tknk mak aku menanges kecewa , aku nk mak aku menanges gembira macam time aku dapat 9A PMR .

Kekal dengan si dia
Baby please don't go :) Aku harap apa yang pernah aku lalui selama ni takkan berulang lagi . Afiq Ali , I do love you and missing you :) You're such a perfect guy fr me . I hope that our love will be everlasting . Aww so sweet HAHA .

Menjaga hubungan baik sesama manusia .
Aku berharap tidak akan berlaku sebarang salah faham antara aku dengan family dan juga rakan dan taulan . Aku tknk apa yang telah berlaku ada 2010 berulang kembali . Haih . I'm so scared of losing them . Without you , I'm nothing . Thanks fr being a person to me . I love you muahh .

That's all I think . Kalau aku nk , nanti aku tambah :) Semoga apa yang di-plan-kan akan berjalan dengan lancar , insyaAllah :)

from the bottom of my heart: Fatihah

No comments:

Post a Comment