Current mood .

Assalamualaikum ,

Hey friend(s) . Long time no see haa . Ya ya ya I know , kita berhubung di alam maya . Btw , currently mood aku agak kurang baik disebabkan anasir-anasir yang memang tk masuk exam final lepas raya nanti . Aku pun kurang pasti adakah ia hanya perasaan aku atau memang instinct aku memang betul mengatakan benda tuh memang betul-betul terjadi .

Yea , semenjak insiden tuhari yang gedegang habes beriya kemain tuh aku jadi macam entahlah . Walaupun tak baik bersangka buruk terhadap orang lain , tapi kalau kauorang jadi aku , kauorang pon akan rasa perkara yang sama . Seriously aku down gila until now . Rasa macam , eee mudahnya tertipu terpedaya . Ya Allah , lemah nya hamba-Mu ini ya Allah . Walaupun perkara ni tk mengganggu pelajaran aku , alhamdulillah so far so good . Tapi bila aku termenung sekejap mesti terbayang insiden tuh , betul ke dia akan berubah . Yealah , lumrah manusia . Percaya atau tidak aku berserah jea pada Allah . Dia lagi Maha Mengetahui . Sekarang ni , aku lagi lh bertambah-tambah rasa tidak sedap hati . Aku curious nk tahu . Tapi tkpelah , aku redha jea . Kalau ada jodoh , adalah . Tkda , it's okay maybe there's someone better fr me . InsyaAllah . Aku tk mengharap apa-2 pun , cuma mengharap hubungan tuh akan kekal berpanjangan .

Walaupun entry ni agak merepek , tapi aku pun dh tak tahu macamana  nk luahkan isi hati aku nak start dari mana . Mungkin ia lebih baik dipendam dalam hati . Tkpelah , better aku rasa sendiri . Maaf , aku dh penat nk rasa apa yang aku rasa dulu . Memang setiap perjumpaan pasti ada perpisahan , tapi biarlah perpisahan tuh disebabkan kematian . You know what , it takes a few years to do all these things . Tk semudah ABC . Bukan mudah untuk cari someone , kenal hati budi dia , then try to understand him . Asyik couple clash couple clash , bosan dho . Dalam erti kata lain , BORINGG .

Hm , bulan Syawal akan menyusul selepas Ramadhan ni . Aku tk berapa nk seronok sangat sebab 2weeks later aku akan menghadapi exam final . Cool . Kbye nk buat assignment Biology .


Please be faithful , I swear I love you .

No comments:

Post a Comment