It's the end of sem break -_____-

Assalam ,

Hai awak , blog kita ni dh lama ditinggalkan kan ? . Sorry lah , kita memang dh tkd perasaan nk update . Ni update pon sebab nk beritahu awak yang kita dh nk balik Puncak Alam . Yea kita tahu 6minggu tuh lama , tapi pada kita kejap jea sebab cuti ni kita baru 2minggu duduk rumah . The rest duduk rumah makcik . Kita rindu mak kita tsktsk T.T

Btw , sabtu ni aku ada MUET dan aku langsung tkbuat preparation . BI aku dh lah tungganglanggang . Jahanammm jugak English ni aku ejakan nanti time buat essay . Listening test lagi . Siapa dh study angkat dua jari . Haa kantoi semua watdang watlek jea kan . Aku tahuuuu .

Btw sejak cuti ni , pipi aku menjadi semakin comel dan badan aku mengembang dengan sihat . HAHA almaklum lah , aku suka sangat cuti panjang balik JB sebab mak aku mesti tanya aku nak makan apa nanti dia masakkan . Siap aku list kan lagi apa yang aku nk makan . Sumpah seronok belajar jauh ni *act tkdlah jauh sangat hihihi . Hari ni mak aku nk masakkan ayam lemak cili api . Waaaaaah I loike !

tengoklah  pipi aku , macam pau daging . # gamba masa majlis cukur jambul adik baru Hani .
 Baby ni nama Adam , cousin hani .


Result ? Jangan tanya , aku bersyukur ke hadrat Ilahi sebab aku tk failed apa-2 subjek , alhamdulillah .KBye tutup cerita pasal result boringggggggggggggggggg .

Lagi nk cerita apa ek . Entah lah -- . 

Alhamdulillah cuti ni aku dapat jumpa Afiq Ali , seriously aku rindu dia . HAHA handsomenya bf aku sekarang . Ceceh orang dh kurus lah katakan :* I love you sweetheart 

See , pipi aku dengan dia dh sama saiz HAHA

Benda paling seronok cuti sem adalah aku menghabiskan masa aku dengan menonton drama korea sampai lebam ! MUAHAHAHAHA . dah tu jea nk cakap , bye !

No comments:

Post a Comment