Homework !

Hari neh seperti biasaa merupakan hari berkabung . Aku dan pelajar perempuan yang lain agak selamat sebab tk payah susah2 cari tudung putih . Tudung sekolah kan dah warna putih . Pelajar2 lelaki Muslim semua pakai songkok . Waah ! kacak nyaa dia . HAHA . Aplah aku macam orang jakun . Biasalah tk pernah2 budak2 lelaki tuh pakai songkok . Suddenly jea pakai , teruja lah akuu . Homework , Grr melambak lambak siaa . Tk paham betul lah aku =.= . Tapi aku sudah berjaya siapkan separuh homework aku untuk hari neh , Yeah ! teruskan .

Act , aku pon tk tahu nak post ape kat entry neh , just untuk menghilangkan kebosanan yang melampau . Nak tunggu jantung hati aku online , hmm waktu macam neh biasa dia main bola . Biarlah diaa . Haha . Imy sayang . Esok Rabu , lambat lagi ke nak jumaat . Aku penat lah . Da lah semua aktiviti fizikal dibatalkan memandangkan tuh arahan dari PPD . So kena tangguh minggu depan lah jawabnyaa . Alahhhhhhhhhhhhhh . Ouh man ! I cant believe -.-"

currently mood : kerinduan ngaa~

No comments:

Post a Comment