Teha kembar aku :D

Hai hai , hari neh entri aku berkisarkan tentang budak kecik sebelah neh . People said that she is my twin atas dasar nama yang sama iaitu Fatihah dan Fateha . Dua2 panggil Teha . So aku declared dia sebagai Teha² senang kan ? HAHA . Nama sebenar Norfateha binti Yunos . Dilahirkan pada 4 Jun 1993 . Dia duduk Pasir Gudang . Haha habes lah kau Teha aku promote kau :D . Actually , entri neh aku buat khas untuk dia . Seperti yang sebelum neh kan aku ada buat untuk Hunn2 kesayangan aku . Neh buahati aku jugak . Teha neh lain daripada yang lain . Lain yang macamana itu terpulang kepada setiap individu yang menilai dia . Bagi aku , dia terbaekk . Dia besties terhebat aku selain Hunn2 . Dua2 aku sayangg ++ . Teha dari segi fizikalnyaa sangat comel . Rendah2 jea . Haha . Dia garang macam Tigergirl . Dia cakap Harimau lagi comel dari kucing . Ouhh layan kann :D Haha dia neh pandai yang amat . Jeles betul aku . Rajen ++++ dari aku . Kalau exam , haha nombor aku jauh berkilometer dari dia . Jauh panggang dari api . Teha neh nampak jea diam , tapi dia neh diam2 ubi berisi tau . Kekadang aku pon tk percaya itu dia . She likes to act weird . HAHA apalah kau Teha . But kalau dia tengah badmood , makk aiii seram aku . Aku suka style Teha sebab dia tidak mudah terpengaruh dengan gelagat orang lain . Bagi dia , Teha adalah Teha , Teha bukan boneka yang ikut semua pergerakan tuannya . Aku respect gilaa dengan diaa .

Tahun neh merupakan taun terakhir aku meluangkan masa dengan diaa . After this , mesti susah nk gath sama2 . Gelak sama2 macam yang kitorang selalu buat . Mesti aku rindu nak study sama2 dengan diaa . Share masalah aku kat dia . Bagi aku dia seorang pendengar yang setia . Nasihat dia selalu aku jadikan pedoman . Teha thanks for being such a best friend . Aku bersyukur gila ada kawan macam kau . Kau tahu , sejak aku kenal kau , hani dan yang lain2 baru aku tahu erti kawan yang sebenar . Aku rasa kalau aku bukan budak ostel , tk kungkin kita akan rapat macam neh kan ? Haih . Aku sayang gilaa kat kau . Alahaii Teha , kenapa lah masa begitu mencemburui kita ? Aku berharap tahun last kita kat Aspuri dan SSI , aku dapat tinggal kan 1 kenangan untuk kau kenangkan dan ingat aku buat selamanyaa . Aku mengharap persahabatan kita berkekalan hingga ke akhir hayat aku .

Aku tahu , aku tk banyak luangkan masa dengan kau . Madah dengan Hani jea kan ? Haha bukan begitu lah teha . Aku lega sangat dapat 1 kelas dengan kau . Sekurang2nya aku dapat lah luangkan masa menyakat kau . Even aku cuma dapat duduk sebelah kau time waktu agama Islam jea . Haiyaa sokayylah . Even kadang2 aku rasa terkilan sangat . Mungkin perasaan aku jea kot yang buat aku rasa terpinggir . Pakkal jea Yvonne tuh duduk seblah aku . kalau tidakk , bala betull =,= Dah bukan rezeki aku duduk dengan kau tahun neh kan ? Teha janji tau dengan aku yang kau tk kan lupakan aku ? Tkpe walau apa pun terjadi , kau tetap kawan aku . Aku sayangg kau . Thanks for evrything . Maaf sebab banyak lukakan hati kau . Aku tahu aku bukan kawan yang baik . Aku selalu berusaha jadi yang terbaikk . Kau pon paham kan aku macamana ? Teha , aku harap kau tuh happy selalu . Goodluck SPM . Aku berdoa dan berharap kita bule dapat 9A+ . Teha promise me that u will never ever forget about me oke :) Teha Zaid SAYANG Teha Yunos . Im gonna miss youu );

Pesanan aku untuk kau ;
1) Kau terHEBATT
2)Thanks for everythingg
3)I love you soo muchh muchhhhh
4)Everlasting Friends .
5)All the best for your SPM , 9A+ aminn :)

No comments:

Post a Comment