Daybreakers :D

20 Mac 2010 . Haha blog neh da lama act . Aku tk menyempat lagi nk update . Hm neh aku nk cerita pasal hari sabtu hari tuh :) Act aku kan tusyen tau hari tuh . Tapi balik pukul 6.45 . Tahu2 jea along text suruh turun bandar . Sibs aku semua kat CS , kitorang nk tengok cerita Daybreakers . Start movie 7.30 . Aku dapat bas kat Pelangi tuh pukul 7 . Alhamdulillah cepat . hehe :) . Mula2 aku pelik apesal lah tetiba dia tengok cerita tuh =.= along nk tengok Alice tapi pukul 7 paling awal . Kesian aku nanti sorang2 kat CS kalau dia tengok tengok cite tuh .

Come come nk tahu tk pasal cerita tuh ? hee :D . Daybreakers cerita pasal Vampire yang sedang dilanda krisi kehabisan darah manusia . Dan pasukan supplier darah tuh pulak sedang buat uji kaji untuk mencari inisiatif menggantikan darah manusia . Tapi haha sungguh tk berjaya . Kesian . Hero dia Edward . Hai Edward :) hensemlah awak :)


Hensem doe Edward neh :)

Hah ! neh pakwe kau kan ? Haha tk lah , neh puntianak dia .

Hm , aku mula2 tengok jea dah terkejut . Mak aii puntianak neh memang suka betul datang mengejut ==" sabar jea aku . Paling tk bule blah Along mintak teman gi toilet dia takut haha :D . Edward dah berjaya jadi manusia semulaa atas bantuan Audrey dengan sapa entah mamat tua tuh . Tapi cerita neh aku kesiann sangat kat Edward , adek dia Frankie mati kena makan dengan vampire2 rakus tuh . Ish ! jahat betul lah vampire tuh . Grr . Hm in the end , mereka bertiga jea yang tinggal . Haha nk cerita full pegi lah tengok sendiri . Tk rajen nk cerita panjang2 . Haha .

Hm , after balik jumpa Amer Gedix kat McD mintak ajar Addmath , Along teman kan . Tapi , kelakar sangat masa tuh . Haha . Walaupun aku agak kesian dengan dia . Tapi aku hanya mampu tengok jea. Hati masih terluka lagii . Tk buleee blahh B) .


currently mood ; countingg day by day :O IMY

No comments:

Post a Comment