Entri tidak bertajuk

Salam perpaduan , salam satu Malaysia :) . Hah buat ape tuh ? Skodeng blog aku ea ? hehe . Entri aku kali neh tk bertajuk lah . Aku tk tahu nk cerita pasal ape . Overall hari neh , aku bosan sangat . Online jea kerja . Hwork BM baru aku download , esok mak printkan . Yeah ! semangat neh nk buat :) . Sepanjang cuti neh aku tk buat hwork langsung . Revision lagi lah harapan kan . Naik cuti ada test sejarah bab form 4 . Alahaii buku sape pulak aku nk pinjam neh ==" . Hah ! Amir , aku pinjam amir lah . Jangan kedek ea dengan aku amir ;) . Hm , hari neh patut nya turun bandar , tapi tapi duet tarak , so malas lah . Aku gi angsana jea esok . Nk jumpa Maknab sayangg . Nk jumpa Anas jugaa . I miss him so much besties :) . Balqies dah balik Pahang . Alahh awal nya ==" . Kenapa awak sangat neh sayang ku ? Jumpa pun tk cuti neh kan ? I miss you so much :( Nina jugakk . Ninaa ouh ninaa . Teha rindu gilaa kat awak neh . Awak tahu tkk ?

Sebelum aku berangkat pergi , aku tunjuk kau gambar :) semalam capture gambar kat rumah aku . Haha . Nah tengok , tk lawa diam2 . Hehe . Oke lah selamat malam semuaa :) Imysm darling darling kuh :)

currently mood ; kosong :O lapar tk makan lagii =="









No comments:

Post a Comment