Tag

Tag neh datangnya dari Arin , sekarang aku baru ada mood nk buat haha :)

1 . Adakah anda rasa hot ?
Hot ? a'a kau tk tahu ke sekarang musim panas ?
Kalau hot lain , aku tk hot macam mamat sorang tuh . Sampai aku neh pun
dah tkda ape2 function untuk dia :)

2 . Upload wallpaper/pc yang anda guna sekarang !


3 . Cerita pasal gambar ?
Act , neh background desktop aku , jangan tertipu :) haha Pakwe aku neh hensem betul lah :)

4 . Bila tarikh terakhir anda makan pizza ?
Bila ek ? Entah tk ingat lah . Tahun lepas kot . Kenapa nk ke ?

5 . Lagu terakhir anda dengar ?
Britney Spears - From teb bottom of my broken heart
, hah sebab aku sudah single lah aku dengar lagu tuh . Sedih ); sobsob .

6 . Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
Melayan mereka2 di myspace , hilangkan sedih di hati gituh :)

7 . Selain nama sendiri , anda dipanggil nama apa ?
Family - Epa , Fafa , Potche (along suka beno nama tuh )
Kawan - Teha , Fath dan Fatihah .
Hani - Jenny (ade maksod tuh :DD )
Teha Yunos - TehaBOBO

8 . Tag lagi lapan orang :
1 Hani Atika
2 Fateha Yunos
3 Azreena Bussera
4 Amalina Suraya
5 Balqies
6 Syuhada Tamgis
7 Rahman
8 Afnan Comel

9 . Siapakah orang no. 1 kepada anda ?
Hani Atika merupakan kawan baek aku yang paling baik .
Terbaek dari ladang . Dia Barney aku . Kau ada ke ? :P

10 . Katakan sesuatu mengenai org no. 5 .
Balqies sayangg , terimakasih daun keladi
di atas support anda kepada Teha :) Fightingg !

11 . No. 3 ada hubungan dengan siapa ?
Dia neh ? Janda kot macam aku haha :)

12 . Bagaimana pula dengan no. 4 ?
Ofcourse lah ade , Farhan dia tuh :)

13 . Pesanan kepada orang no. 6 ?
Ada , Teha rindu awak lah adeq ku sayangg :( sobsob

14 . Kata kata cinta untuk orang no. 2 .
Kata2 cinta ? dia perempuan lah . Aku bukan lesbian =="
Aku nk cakap ; Teha aku sayangg kau +++ lah besties ;)

15 . Adakan no. 7 dan no. 8 ada persamaan ?
Mestilah ada , diaorang tuh kan lelaki . Hapee lah . haha .

16 . Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang mengtag anda .
Lima ? mak aii banyakk nyaa ? Okay lahh .
Nama penuh : Nur Farahin binti Mohd Fauzi
Umur : 16 tahun
Dia lawaa :)
Kawan saya di myspace
lastly , dia baik orang nyaa .

17 . Persamaan antara kambing dan lembu ?
Persamaan ? ada ekor , empat kaki , sepasang mata banyak lah
yang penting halal dimakan dan itu ada ciptaan Allah S.W.T :)

18 . Perasaan anda buat tag ni ?
Excited gilaa :) haha .

19 . Adakah anda tau si razman itu sengal?
Razman ? tk kenal . Rahman aku kenal lah . Dia kacak ouh :O

20 . Gay or less
Gay ? aku perempuan lah . Lesbian ? Astagaa ==" Aku bukan Pompei Girl , kan hani kan ?
Haha :DDD


Currently mood ; happy di samping kawan2 :) thanks babes and dudes :)
missing him .


No comments:

Post a Comment