THE END

Assalam , bertemu kembali . Aku hari neh dah post dua entry . Kalau tadi aku cerita pasal semalam dan yang berlaku pagi tadi . Kali neh aku nk cerita apa yang dah berlaku baru sat tadi . Haih memang owang kate aku yang terburu buru . Act tk pon , aku dah lama pikir masak semasak yang buleh . Aku tekad , aku tknk hati aku terus hancur remuk lagi musnah . Eventhou aku mula nya macam atas pagar , aku cakap jugak . Bila ditanya sayang ke tidak , dibilangnyaa sayangg . Tapi sayang yang hanya pada kata2 yang tk memberi apa2 impak kepada hati dan perasaan aku . Hati aku berat sangat nk lepas kan memandangkan , I've got what I want . Tapi tk semudah itu . Agak nya memang dah tertulis kot . Jodoh tk panjangg . Lagipun mungkin itu yang dia mahu . Maaf aku tk sekuat Hercules nk tanggung neh semua . Perjalanan aku masih jauh . Aku ada hati dan perasaan . For guy di luar sana , mungkin pintu hati aku dah tertutup buat ketika neh . Aku bukan perempuan murah yang senang senang kau nk lukakan . Aku ada wawasan dan masa depan . Bak kata mak , kawan2 , aku kena kuat mengharungi segala dugaan dan cabaran neh . Even bukan dia yang mintak , biar aku yang mintak sebelum perkara yang tidak diingini berlaku . Cukuplah dengan kisah neh yang dah pun berakhir . Aku tknk perkara yang sama berulang lagi . Aku tekad untuk terus fokus in my study . Buang semua cintan cintun neh . Tk bagi pape pon kat aku . Aku tahu dah berbaldi baldi aku menangis kerana dia . Tapi benda dah jadi , tk kan aku nk sedut balik airmata yang dah keluar tuh kan ?

Apeape pun , aku harap dia akan jumpa yang the best , better dari aku . Semoga dia bahagia dunia dan akhirat , dia dapat apa yang dia impikan dan selamat maju jaya awakk . Im gonna miss you alot . I cant imagine macamana hari2 owang lalui tanpa awak di sisi . Tapi keputusan dah dibuat , tk bule nk tarik balik kan ? Sayang still ada no matter what happen . Dia sentiasa berada dia hati sayaa . Aku berharap yang aku akan lebih fokus dalam study aku . Grr TEHA FIGHTINGGG ! Kalau owang lain bule buat , aku pun bule . Aku kan kuat :) Untuk S , selamat tinggal . Thanks for everything . Teha rindu senyuman awak .

currently mood ; SINGLE . Saya rindu awak . )';

2 comments:

  1. teha tehaa,
    tamau sedih sedih okee
    balqies support tehaa
    fightinggg!

    i love youuuuu :DD

    ReplyDelete
  2. mine also is S

    sabo ye kak.,
    kite dlm situasi yg sme.

    ReplyDelete