Exam finish !

Exam finish . Ooolalalala :) Eh telupa intro dia . Hah Haii hee B) hari ni aku nk cerita psal exam . Hah sape tk suka exam angkat tangan . Hah aku tahu , korang tk suka . Aku lagii lah tk sukaa hee :D . Untuk pengetahuan korang , Test1 neh aku main2 . Tk fokus lagi lagii aku ada masalah yang berkaitan dengan hati dan perasaan haha cannot go . Segala kosentrasi dan fokus aku hilang terbang melayang dibawa pergi oleh berangann . Haih ==" leceh jadi perempuan neh kan anak anak ? Emosi sering tergangu dan sering berlaku sensitif haha

Dalam banyak banyak subjek yang aku duduki exam nya tuh , aku seram Addmath sebab aku blank tetiba POWERRR aa gua cakap sama lu . Sebagai orang Melayu yang tk berapa nk jati sangat , BM aku hancus lebus haih ==" buat malu mak aku jea . Senang cerita seca keseluruhan nyaa aku sekarang sudah bersedia untuk failed G . Hebad tk ? Mesti mak aku kuciwa kan dengan aku nanti ? da lah hantar tusyen mahal2 tapi haprak pon tarak . Mak , maafkan daku . Haih . Bi lagi lah cigu punya baik bagi soalan last year pon tk bule jawap jugak . Chemist , Bio , Physics haha no komen doe !

Hari neh kan sekolah ganti , aku tk suka betul . Pakkal jadual jumaat , tapi tk masuk kelas duduk dewan ada bengkel SPM . haha . Kematu punggung aku . Haha tapi tk pa aku cuci cuci mate tengok Izri pujaan hati ku :) dengan itu mamat . Aduh ! admired gila kat diaa . Hensemnyaa awakk . Memandangkan aku sudah broken hearted cewaah ! nk bertukar citarasa lah . Keep on studying untill Im passing with flying colours :) 9A+ gituhh . SPM doe . Oke balik kepada cerita , tadi aku mengamuk masa Bengkel BI . Mana tk nyaa da lah lapar tahap dewa , cigu kua kan pukul 10:50 a.m. Pale hotak dia lahh . Elak aku gastrikk jea kan . Ish dush dush dush ! sepak kang .

Balik sekolah jea , aku bergegas naik dorm salin baju , nk balik lah . Aku nk g singgah banda petak . Tujuan utama nk balik Larkin tapi sengaja melencong . Aku pegi Action City nk gi usha DOMO boyfie aku tuh . Haha . Teha pesan suruh belikan dia . Aku mula2 tknk beli purse tuh , tapi aku terpakse beli sebab tinggal dua jea ==" terbang duit aku . Yelah nk tunggu benda tuh datang , labat lah . Aku tk ronda2 sangat , da lah jalan sorang2 , apa barangg kan ? Pakwa aku dah lama luput dari pikiran . So aku kan tk layak keluar dengan dia lagi . Haih bosan doe ! . Before balik , aku singgah Cool blog belikan mak aku ice blended sour sop , nyum nyumm sedap doe :O

Before aku mengucapkan selamat malam kat korang , nah tatap lah wajah ku haha :)

Ni lah DOMO yang Teha bagi , maaflah muka malas nk senyum , jemulah senyum jea :D

No comments:

Post a Comment