Result Exam ! Huwaa :D

Hee , hari neh merupakan hari AkuJanji sekolah SSI . haha mengantuk siaa . Aku tido sambil berdiri masa owang tengah berikrar , hebadd tk ? Haha . oke lah tuh kan . Mengantuk yang amat , dengan perut yang lapar mengenangkan nasi goreng dewan makan yang 'menyelerakan lah sangat' . Huwaa ! Aku dapat result exam , ALHAMDULILLAH tk de G . hehe . Mak mak , I'd made it . Tapi tapi BM akuu , tk tahu dapat berapa lagii . Mintak2 sangat tk de failedd . Addmath aku tk failed ! erh Aku menjerit2 dalam hati , iye ke ? yealah kan . Aku happy , walaupun 44% eh jangan ketawa , tuh satuh pencapaian yang baik tahu ! Aku tk hebadd macam korangg yang power power tuh nyahh ! . Hah lagi nk cakap ape ek ?

Hah , tadi masa Agama , aku kuciwa betul . Erh , markah Agama adalah rahsia bebeh . Memalukan gila . SUMPAH aku cakap kau . Tapi tapii , hari neh aku lalui hari dengan tenangg , tanpa diaa yang aku sayangg ); . Hm , nk tahu tk hostel tk da air . Grr ! Elak aku mintak balik jeaa kan haha . Kesiannn gila kat budak2 hostel , macam2 masalah timbul dengan krisis air nehhh . Hahaha . Eh eh k lah , betri lappy kesayangan dah menjerit nk mintak chargee . Bubye readers .

currently mood : aku oke oke jea . Aku rindu dia yang duluu );

No comments:

Post a Comment