Selamat Hari Jadi Hani :)


Hey hey ! selamat cuti sekulah semuaaa ! Cuti kali neh aku sukaaa sebab tk banyak hwork ! wheee ! Oke oke sekarang neh , aku nk cerita . 11 Mac 2010 hari jadi kawan aku , neh hah si Barney kesayangan aku ; Nur Hani Atika binti Sahril Anuar . Sorry lah aku post lambat entry neh , sebab ada masalah sikit :) hee . Wahh ! dah tua dah barney aku neh . Hunn hunn aku doakan agar kau berjaya dunia dan akhirat . May Allah bless you . Hope kau dapat buat yang terbaek dalam SPM and kita samasama success success :DD

Lagi satu , memandangkan neh tahun terakhir kita kat sekolah dan hostel , aku harap tahun neh kita dapat tinggalkan satu kenangan yang tkkan buat aku terlupa kat kau . Sorry babe tk wish pukul 12a.m. tuh aku kan kat rumah , tk kan nk fly pi ostel . Tk hadap aku . Haha . btw , thanks for being my gud gud friend . Memang tk orang yang dapat gantikan Hunnhunn aku neh . Aku sayangg kau +++ . Everlasting friends bebeh . Hope kau jumpa MrRyte KFC tuh oke (; . Haniii ! Fath sayangg Hanii . Imy my lady ); .

Selamat cuti sekolah semuaa (;

currently mood ; waiting , agak2 dia mesej aku
tk balik neh ? S , imyysm );

No comments:

Post a Comment