What A Day ? =="

Hey hey hey heyy aku tk percaya cintaa aku tk percaya cintaa HAHA . Act , aku tengah dengar laguh tuh lah . Holla , aku kembali lagi di ruangan neh untuk cotcetcotcet . Hari neh , aku kat rumah :) . Act , ada lah masalah negara yang tk dapat dielakkan . Huwaa ! nk pinjam bahu kau bule tk ? nk nanges . Fyi , hari neh merupakan hari pertama aku menjadi outsider in morning session . Haha . Bangun pagi tk berapa nk pagi sangat aa kan . Aku naik bas tambang gi sekolah doe ==" sejuk siaa . 6.30 pagi aku dah keluar rumah , lambat bule tk ? haha alhamdulillah aku sampai terminal larkin bas tk gerak lagi . Alaaahai , rumah sejengkal jea dengan terminal tuh doe . hee :D . Aku redah hujan renyai tuh siap bawak payung lagi tau haha . Gelabah gilaa . Biasalah tk pernah jadi outsider lah katakan , sesungguh nyaa jadi outsider memang tk best ==" . Kalau 6.30 pagi kat hostel tuh aku baru terkedek2 nk gi sarap tauu . Hurh da lah hari neh sarap agak sedaap , kuewteow . Grr geram betul , esok mesti sarap cornflakes kan ? aku dah naik hafal menu2 neh semua dah haha :DD . Hari ni , aku dapat markah physics and chemistry . Fuhh ! ==" memang menyedihkan . So far alhamdulillah aku lulus :) . Tk de G :) . Thank you Allah .

Tadi masa assembly , cigu Rosle bitau yang time majlis jubli mas tuh dia gabungkan sekali dengan hari koko SSI . Hm , ingat nk ajak diaa =.= . Tapi siapalah aku neh . Hero aku dah empty )': . Haih . Aku jeles dengan acap dengan semua orang kat sekeliling aku . Kekadang aku menyampah dengan apa yang dah berlaku . Even aku anggap ini satuh ujian Allah bagi , Ya Allah ! sukar nyaa ujian neh . Kenapalah dia mencabar sangat tahap kesabaran aku ? . Kenapa lah kenapa weh ? Grrrrr ==" Seriously , aku nk sangat end kan kisah aku neh . Im so sick of it babe . Tolong aa paham . Aku pon ada hati dan perasaan doe . Jangan sakit kan bule tk ? aku tk buat kau pun kan ? haih , So conclusionnya aku tk tahu nk ajak dia ke tk . Aku tk tahu lah adakah hari koko tahun terakhir aku kat SSI neh bagi aku kenangan paling indah ke tk ); . Hari sukan hari tuh best sangatt sebab b'day aku . Hari koko neh ? Wallahualam .

Esok hari Khamis sudah . Fuhh ! cepatnya nk cuti . Cuti neh mesti tk best kan ? Mak suruh duduk umah study . Mak kate ; no hang out hang out , kang aku hang kau kat hanger baru tahuu . Alahh mak dengkii . Pas tuh pas tuh , kalau aku duduk rumah lama2 pon dah tk best macam duluu . Dulu selalu jumpa , sekarang dah tk dah . Tk best kann ? Aku tahu , dah paham sangatt dahh . Homework comfirm melambak2 punyaa . Haihh . Kenapa mesti ada homework ? Aku penat lah ngengg . Hm , esok hari jadi Hunn buahati aku . Hani sorry tk dapat join venture Teha semua wish kau malam neh ): . Aku nk wish kau tapi tapi aku kat rumah lah sayangg . Aku doakan kau berjaya dunia akhirat . All your wishes may come true . Paling penting , Mal Allah bless you . Aku sayangg Hani Atika Sahril Anuar sebab dia banyak buat aku tersenyum :) dan tempat aku mengadu kasih eventhou Im single or not bebeh . Thanks yaa ! ELF hunnhunn :) .

currently mood : aku rindu dia , serius doe );

No comments:

Post a Comment