Tired =,=

Haih penat nyaa hari neh . Act pagi tadi aku ada ujian cooper . Kelas lain semua dah buat . Kelas akuu jea ketinggalan zaman . Haih . Aku memang tknk lari laju dan memang tk lari laju pun . So aku pon amik keputusan untuk berlari dan berjalan . Tapi pulak tadi pagi ada latihan ragbi J . Aiseh , ada Alet hehe :D . Adeq , imy . Imy . Tapi tk tegur , sebabb aku kena fokus . Fokus untuk lari haha :DD . Tapi lari tuh tk banyak pun . Jaraknya adalah rahsia hee :D . Pastuh pastuh , aku bosan hari neh . Haih . Tadi aku updated sikit profile akuu . Hee . Penat siaa lari cooper . Time Sejarah aku tersengguk-2 . Haha tk senonoh bukan ? hee :) .

A , balik neh nk text awak bule ? Gila rindu kat awak lah A . heee . Ouh J.co . Cakap pasal J.co sabtu neh nk beli J.co . Teringin nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nk makan . hee :) K lah magrib . Nanti ada cerita baru aklu storyy yeaa . Mak Epa rindu gila babas kat awak lah Puan Rahimah .

currently mood ; tired . Happy .

No comments:

Post a Comment