Alkisahhh ..

Alkisahh , taibb . Tersebutlah kisah , taibb . Teeeeeet ! Hari neh aku tersangatlahh PENAT ! Pagi tadi tusyen Physics for 4 hours . Walaoweh ! Sejuk gila babas siaa dalam kelas tuh . Brrrr ! hehe . Then petang tusyen addmath pulak . Fuhh lepak ! Hwork , nanti kodd . Aku tarak mood gilaa nk buat hwork . Dua minggu lagi midyear exam . Wow ! dah lah tk study pape . Aku risau addmath dengan Physics neh . Electromagnetism dengan Electricity . Addmath for sure lah Intergration . Haha . Mak dah start potpetpotpet . One day tuh aku call mak , ikuti perbualan kami ;

Aku : Mak , minggu neh Epa ada ganti tusyen physics .
Si Emak : Baguslah tuh . So , apa yang jadi masalahnyaa ?
Aku : Penatlah mak ); (mintak simpati) . 6 jam tuh . Tmasuk addmath .
Si Emak : (dengan nada yang nyaring) Eh ! kau neh cuba kalau nk belajar tuh jangan berkompromi ?
Aku : Erk ! oke mak . oke-2 maaf :) .
Si Emak : Nanti dah habis sekolah , belajar then jadi doktor dah senang dah .
Aku : Baiklah ibuku ==" .

Hah macam tuh lah kot bunyinyaa . Niat hatiku nk simpati , haha . Sokaylah , mak cakap tuh pun dah membina semula semangat aku . Well , she is my wonderwoman :) . Hm , sambung cerita . Sejak dua menjak tk jejak-2 neh , ada jea makhluk-2 Allah yang datang mengganggu aku . Feq ! tk suka siaa . Eh derr , tolong lah paham , aku nk SPM . Aku dah lama buang kau kau dan kau jauh-2 dari hidup aku . Tolong jangan ganggu hidup aku bule tk ? , Aku tk perlukan kau semua . Aku dah bahagia dengan apa yang aku ada . Yeaa , memang aku ada sejarah dengan kau . Tapi dah lama aku lupakan . Aku bukan hipokrit dan pendendam . Aku dah lama maafkan kau walaupun kau tk buat salah dengan aku neh . Okay ? Get it ? . For A , ya aku tahu aku madang menyebut nama kau jea kan ? Memang aku minat kau . Tapi , aku hentikan semua tuh sebab tknk pisang berbuah dua kali . HL pulak , awak seminat mana pun kita kat awak , orang tk mengharap pon kat awak , kita tetap kawan kan ? Hee : . Kauorang mesti pikir aku neh serabai kan ? semua nk . Tett ! kauorang salah . Aku saja jea buat macam tuh supaya aku tk terasalah aku neh lonely kan kan . Kau hape tahu ? Jaga tepi kain orang jea tahu . Hurh ! so , finally aku buat keputusan untuk hentikan semua angau hangauu neh dan fokus kat study . STUDY STUDY STUDY ! I'm doctor wannabe :) .

Tadikan ada orang gila call aku . Feq ! gila siaa . Ada ke patut kata aku menang cabutan bertuah lah jadah lah . Bila tanya mana dapat num , "eh jangan tanya soalan tuh bule tk awak ? " . Hey wattafak ? kau da lah menceroboh hak asasi manusia aku pas tuh selamba badak jea nk secret-2 . Pikir haku heran ? Pi gi daa .Dah lah pakai taktik lapuk . Kepada lelaki kat kuar sana , eh bule tk kauorang cari taktik baru sikit . Aku fed-up betul kalau ada num sesat kacau tanya nk kenal pas tuh bila tanya mana dapat num , ENTAH ? . Sorry lah derr wa tk interested eaa . Aku sengaja jadi sombong . Aku malas nk melayan orang yang suka bazirkan masa-2 terluang aku dengan benda-2 yang nonsense neh . Haha . Ada rasa nk sepak aku ? Sepak lah derr . Apa aku kesah kan ? Okay lah derr , aku nk offline . Berjam aku perah idea nk potpetpotpet dalam blog neh . Tc A , HL :]

currently mood ; gilaa punya penat dodol !

No comments:

Post a Comment