Friend :)

Lupa kawan ? ? hm itulah yang menjadi tanda tanya aku sekarang neh . Kenapa dia berubah hanya disebabkan budak tuh ? kitorang neh dah tk mampu nk buat kau happy ke ? kitorang neh dah tk berharga lagi ke kat mata kau ? Apa guna kitorang neh sebagai kawan tapi kau buat kitorang ala-2 wujud tk wujud . Sahabat , kita sekarang dah kat tahun last . Lepas neh mesti dah tk jumpa dah susah lagi kita nk huhaahuhaa sesama . Kau tahu tk , aku sangat menghargai saat-2 neh . Walaupun kau bule gunakan alasan tahun last untuk kau lebih mendekati dia , aku paham . Sebagai seorang kawan , aku hanya mahu kau bahagiaa . Maaflah kalau-2 kitorang kawan kau neh tk dapat happy kan kau seperti mana dia happy kan kau . Aku tk cemburu , tapi aku kecewa . Masa-2 yang selalu kita luangkan bersama semuanya tinggal kenangan . Aku tahu aku bukan seorang sahabat yang sejati . Aku tk berapa mendalami hati dan perasaan kau . Kau seorang yang suka memendam . Mungkin selama neh kau hanya seorang yang mudah terluka . Memang kata-2 aku sering menyakitkan hati orang , sampai kau pun terluka dengan kata-2 aku . Aku bukan sengaja . Dah memang sejak azali aku macam tuh . Kau pun paham kan ? Sebab tuh aku cakap , aku bukan seorang sahabat yang baik . Aku tk mampu buat kau bahagiaa . Malah aku tknk pon terluka dan bermuram muka . Kitakan selalu ketawa bersama . Sahabat , aku mintk maaf . Aku tk berniat nk mengaibkan kau . Aku cuma terasa dengan kau . Mungkin , lepas neh aku tk kan rasa apa yang aku rasa sekarang setelah aku meninggalkan alam persekolahan yang tk lama jea lagi akan tamat . Aku harap apa yang kita dah luangkan bersama kau akan abadikan dalam kamus kehidupan kau . Akhir kata , aku bahagia melihat kau bahagiaa . Maaf sekali lagi sebab tk mampu bagi yang terbaik . Bagi aku , sahabat adalah segala-2nyaa . Friends means everything to me esspecially you :) Sahabat , aku rindu kau yang dahulu , kau yang selalu buat kami semua tersenyum . Jangan pernah kau berubah hanya kerana Diaa si insan yang kau sayangi . Kitorang akan selalu menunggu kehadiran kau . Aku harap kita dapat habiskan masa kitaa dengan kegembiraan bukannya dengan tangisan . Maaf kalau aku pernah buat salah kat si Diaa . Nobody's perfect . Maafkan aku sebab cakap-2 kat belakang . Aku nk jaga perasaan kau . Aku tahu kau tahu yng aku kurang senang dengan kehadiran si diaa . Namun , aku bukan siapa-2 yang layak untuk lakukan semua tuh . Last word , SORRY ); .

Tc my lady . Walaupun kami tk sespecial si Diaa . Tapi terima kasih kerana jadikan kami sahabat mu :)


Untuk mu sahabat , :) .
dari aku , sahabatmu :) .

1 comment: