Exam week

Huwaa , paper 1 , 2 , 3 Chemist dah lepas :D Tapi Paper2 macam suweyy == . Dah lah aku tk buat graph yang heating point tuh . Bahagian essay lagi aa . Haih == . Cigu Faridah andai kata saya dapat teruk , maaflah . Saya memang dah redha dah dengan result chemist tuh . Hee :D , Bukan takat tuh jea , setakat neh Physics Paper3 jea kot aku buat dengan penuh senyuman . Biasalah kalau periksa setara neh kan kan . Minggu depan Bio , Addmath , Physics paper3 . Huwaaaaaaa nk nanges == . Soalan addmath tk setaraa . Aku sangat redha dan tawakal jea lah dengan result yang bakal aku terima naik cuti neh . Biasalah baca buku , esok nk periksa baru nk baca macam neh lah jadinyaa . So , adik-2 kawan-2 , jangan lah contohi aku neh . Ada hati pasang angan-2 Mat Jenin nk 9A+ ceytt == . Hee . So sampai sini jea kodd cerita aku hee :) . Aku ada benda nk tunjuk kauorangg . Jap eaa .

P/s : kalau ada dapat soalan Bio share-2 lah dengan aku eaa :D . Tk baek kedekut ilmu neh .


Lil bro , Muhammad Amirul Rashid ;)

No comments:

Post a Comment