Akhirnyaa .

I start this blog with a relief . Alhamdulillah . Akhirnya kau sedar pon . Aku rasa happy tahap cipan bila kau kata kau dah tk nk jadi macam tuh lagi . Kau tahu kan aku tk suka kawan-2 aku terjebak ke lembah-2 negatif neh ? Aku neh bukan lah bagus sangat nk menasihatkan orang sedang diri sendiri pon huru hara sebenarnyaa . Benda tuh semua nya buat aku jadi trauma lagii fobia dan aku sangat berdoa agar aku dijauhkan dari perkara tuh . Aku lega yang teramat . Kawan , kau pun tahu kan . Tk dapat pape pon kalau kau buat macam tuh . Then , bila kena tinggal kau yang sedih . Maaf jika aku terkasar bahasa dan telah menggunakan istilah "jijik" . Aku tk sukaa . Aku rimass . Aku jelek kau tahu tkk . Hanya disebabkan perkara tuh , aku berharap sangat kawan-2 aku tk kan lakukan kesilapan tuh lagii . Kauorang pun tahu kan benda tuh salah di sisi agama ? Kauorang kan perempuan . Terima kasih kerana memahami aku . Aku tk berniat nk interfere dalam masalah kaurang , tapi aku kena jugak ! untuk menyelamatkan kauorang dari gejala tidak sihat neh . Lagi satu , betul cakap kau kawan . Aku sangat menjagaa batas pergaulan aku dengan sapa-2 pon . Bukan nk menunjuk tapi tuh lah realitinyaa . Mungkin di sebalik semua tuh ada hikmahnyaa . Aku harap lepas neh tkkan ada lagi salah faham di antara kitaa . Aku sayang kaurang kalau buleh tknk jadikan tahun terakhir untuk kita bersama neh dipenuhi dengan perasaan tidak puas hati . Akhir kata , aku bersyukur sangatt Ya Allah . Semoga kauorang akan dapat hidayah dari-NYA . Ingat tau , jangan buat lagi . Wasting time jea lah . Memang pada mulanya bahagiaa , akhirnya ? kau yang menderitaa . Kawan , maaf sekali lagi . Aku harap kau dapat terima apa yang aku sampaikan . Jagalah diri kau tuh elok-2 . Kita kan nk SPM tahun neh . Buatlah yang terbaik untuk masa depan kauorang . Bila dah berjaya jangan lupa kawan pulak . I love youu .

No comments:

Post a Comment