Here it goes .

Kepada awak , awak dan hah awak . Maaflah kalau saya berterus terang . Memang sukar untuk saya terima kata-2 awak awak awak neh . Awak paham kan , lelaki semua nya sama jea . Sudah lah jangan lah pakai lagi statement " mana ada , saya lain . Tk sama dengan yang awak pikir kan " . Buktikan pleasee ? . Saya bukan apa . Saya serik . Serik dengan stupid word yang kauorang selalu gunakan . Like a few months before this , saya sayang dia bagai nk rak . Tup tup tinggalkan saya macam tuh jeaa . Eleh , mentang-2 muka hensem == . So , tk salah kan kalau kita kawan ? Saya still tkda hati nk bercintan cintun . I love my life now . I love being myself , not a hypocrite . Saya harap awak paham :) . Friendship is more precious than a serious relationship . Betul , percayalah cakap saya neh awak . Kita kawan dulu kini dan selamanya insyaAllah :) .

mood ; tingtongg == .

No comments:

Post a Comment