Huwaaaa ==


Hah kau nampak tk ? Baby kat atas neh pon menguap gilaa punyaa besarr . Alahai muka jea comel . Menguap buruk beno == . Haha . Huwaa . Aku pon ngantuk jugak . Sekarang neh jam kat phone aku menunjuk kan pukul 1:14 pagi . Sudah tiba masanyaa untuk aku tidur . Bukan apa , esok aku tusyen . Nanti kang tk memasal menguap beribu kali . Tk dapat fokus hee :D . Kau paham-2 jealah kan aku neh . Isnin neh peksa Biology paper3 dan Physics paper2 . Wow :O ! aiseh man . Aku balik neh tk study langsung . Penyakit Malas aku kini dah tahap kritikal . Doktor kata dah tk dapat nk selamatkan lagi except aku sendiri yang ubatinya . Cewaah ! . Haha . Okelah brader-2 and sister-2 , aku nk tidur dan melayari bahtera mimpi . Hm , nk mimpi apa eak malam neh ? Hah ! mimpikan A aku tuh . Fuh gila bapak punyaa rindu kat diaa ); . Selamat malam . Sleep tite . Tengok Afiq neh yeye jea nk teman aku , last-2 dia tido dulu . Siot == . Takpe youu . Sampai hati en . Patutlah tk balas text aku .


currently mood ; perlukah aku membaca buku ? ==

No comments:

Post a Comment