Shout out LOUD bebeh .


Aceceh , haha . Hello readers , suka nyaa aku . SUKAAA gila . Kau tengoklah member kita sorang neh . Kesian dia kena study yea kak ? Tkpe-2 sabar ea . Nanti kau habes jugak exam tuh . Aku ? Kau tanya aku ? Aku dah habes exam . Paper last tadi Biology paper 1 . But before tuh aku jawap Biology paper 2 . Wow ! susah nyahh . Alahaii . Dari semalam haku neh bace buku , ibarat masuk kanan keluar kiri == . Mood aku time tuh , rumah . Yea ! aku nampak rumah . Haha . Mood aku dah lama sampai rumah . Jasad jea kat sekolah pi jawab exam . Memandangkan aku dah berserah dan pasrah . Aku pon jawab lah soalan tuh ibarat tutup mata dan bulat . Bulat dan hitamkan jawapan aku tuh . Haha . Tapi an , masa aku tengah kusut-2 jawab exam , HL pon lalu sebelah kelas aku . Zuupp ! terus bangun segar bijik mata aku . Semangat nk jawab exam :D . Ngee . Gatal oii . Dah lama tk nampak dia . Time-2 tengah exam neh leceh sikit nk tengok dia . Fuhh ! tuptup dapat jugak tatap muka dia . Cehh :D . Haha . Tengok , cuti 2 minggu . Dah tk dapat jumpa . Cis bedebahh == . Tkpe-2 .

Segala kekusutan aku menjawab exam selama 3 minggu dah berakhir . Erk , result yang bakal aku terima . Tawakaltualallah jea lah brader . Aku dah malas nk target-2 neh . Yess aku admit , salah aku malas nk baca buku . Now , padan mukaa hakuu . Semalam cigu kasi jadual masa cuti . Bapak diaa == banyak siaa . Sumpah menggunung gila . Jaki betul ea ? Kau sengaja tk bagi aku nk menghirup udara cuti yang menenangkan . Tkpelah , aku sedar aku nk SPM this year . Tkpe-2 berkorban sikitt . Hurh ! sabar jea lah haku . InsyaAllah siap . Itupun kalau aku tk penuhkan masa kat rumah dengan ngorok kodd . haha . HL , tc :) . Okelah . Aku tahu kauorang penat nk baca panjang-2 . Biasalah . Excited doe , seminggu aku simpan nafsu nk online kau tahu tk ! haha . Adios~

currently mood ; holiday ! here I come ! :)

No comments:

Post a Comment