Empty .

Erk , hari neh hari ape ek ? Jap jap aku pi check calender . Sabar eaa .



sabar ...



Hah ? Ommigosh , dah Jumaat dah ? Aiseh cepatnya ? lusa dah balik asrama dehh . I hate this part rite here lah bebeh . Nk buat cuti sendiri bule tk ? Grr == . Hwork tk siap lagii , aku malas . Malas nk buat , nk termuntah hijau pon ada tengok buku-2 tuh . Btw , naik cuti neh ada hari kualiti . Pergh ! memang masyuk lah weh . Result entah macam taik tuh nk pi tayang kat mak , ish . Aku malas nk naek sekolah jugakk sebab nanti cikgu cannot stop babbling and nagging kepada anak-2 murid kesayangannya yang tk siap kan hwork diaa . Tapi ada OBJECTION ! . Cikgu tk tahu ke anak murid seperti saya neh memang seorang yang pemalas nk buat hwork ? , yang cikgu bagi banyak-2 tuh kenapa ? . Saya tahuuu this year saya SPM . Saya pon nk duduk goyang kaki jugak kat rumah . Ish .

* merenung jam di handphone , argh ! 1511 dah ?

Grr , k lah nk pi tusyen . Cop cop nk cerita , Afiq dah balik dari kem :) Semalam dia called :) Aww aww . Ngeh-2 gedik bukan ? sokay lah gedik dekat dia jea , bukan dekat kau pon kan kann ? apa dahh . Lagi pon semalam aku haruk baca novel " aA + bB " Hlovate karang , bapakkkk sweet siot . Haha . Besengkang mata eden nk habes kan baca novel tuh . 'Sekali sekalaaaa' lah kata kan . Oke oke tata . Assalamualaikum .

currently mood ; Afiq , ily :$

No comments:

Post a Comment