Homework Day

Act , aku tk tahu nk membebel apa kat blog neh . Tkda yang menarik untuk diceritakan kat kauorang . Semalam aku pergi lib . Niat hatiku nk ke lib bandar , cis bedebah dah 3 suku perjalanan dengan menaiki teksi Noreen call kata lib tuh nk tutup . Sh*t ! kena patah balik pergi PSI . Dah lah tengah sengkek . Sia-2 jea == . Kalau aku tahu aku jalam kaki jea lah . Naseb baik duit bahagi dua dengan Hani . Moral of the situation ; duit habis tengah jalan . Sampai jea terus naik level 2 kodd pi study . Whoa ! aku nampak , nampak HL :) . Then study , lunch , solat , study dan balik . Singgah Papparoti dan coolblog , teman Hani dan pulang ke rumah . Malam , macam biasa aku bertungkus lumus menyiapkan homework . Then buat ss , call Double A :) . Camana neh , project addmath tuh satu hapee pon tk start lagi . Tk pahamm == . Tolong lahh . Cari kat tenet pon macam hapee jea . Menghampakan adalah . Vunguks .

Hah , tetiba nk cerita pasal A pulak . Hari tuh en dia text aku , niat hati aku memang dah tk kuasa nk text dia lagi . Tapi tk baik lah pulak kan . So aku pon layan jea . Tetiba jea dia call pakai num. ayah dia . Aku pun apa lagi , pegilah luahkan jadah semua yang dah berlaku . Dia punya respon ? Terkujat lagi bengang . Dia kata sumpah dia tkda couple and whatsoever . Kepada Just A note tuh kan , Rahman cakap kalau berani pergi lah jumpa dia . Memandai jea kata macam tuh . Dia kata tkda pon dia buat aku macam tuh . Dia kata lagi , dalam hati KOSONGG . Tk berpunya lagii . Berita tuh agak menggembirakan lahh . Tapi tkpe aku dah tk heran . Dan aku pun dah buat keputusan untuk terus menerus member dengan dia . Sayang weh nk biar macam tuh jea persahabatan kitorang eventhou tk lah kamceng sangat . Ceh kau tengok , Rahman tk melebih , kau yang melebih lagi terlebih-2 . Untuk Rahman , brader sorrylah kalau aku neh pikir yang entah pape jea kan pasal kau . Aku bengang dengan statement Just A Note tuh . So I want to deduce that , yea kitorang terus kawan dan insyaAllah aku tk kan mengharap kat dia buat kali yang ke berapa entah sebab aku dah ada Double A :) wootwoot . Oke-2 penat baca yea ? kesiannn . Yealah aku stop . Don't miss me haa , tc readers . Afiq jangan gatal ea kat kem tuh == . Ciss .

currently mood ; nk muntah aku buat homework-2 neh == .

No comments:

Post a Comment