It's all about Yesterday .

Hee , hell-o readers . Awal tk aku updated blog ? haha . Eh aku memang bangun awal aa . Tk macam kau , matahari dah tegak atas kepala baru nk bangun kan kan ? Maaf lah aku updated blog neh lambat . Act , semalam aku kepenatan . Penat bejalan dan bergelak sakan . Neh semua salah Man dengan Wawan . Kauorang punya pasal , berkati-2 ilmu aku kelua . Ciss == , kau . Kepala aku pusing sebenarnya . Currently kat ruma Teha . Sleepover . Saje nk bazer kan masa . Mereka sakan bergamba == dengan phone aku haha . Cyber-shot lah kate kan haha . Semalam aku tengok LBS ( Lagenda Budak Setan ) , sobsob )'; menanges . Sedih siot . Alangkah indahnya dapat kekasih hati yang kucintaik macam kasha tuh . Fuh , bahagia hidup . Semalam kitorang makan Pizza Hut . Sedaap . Haha Noreen malu-2 . Wawan pon baru-2 sampai eceh segan konon . Menyampah aku . == . Wawan gedikk . Teha pon ape kurang nya kan Teha kan ? Haha . So aku nk conclude kan lah apa yang berlaku semalam dengan gambar . Sob sob sedih tk dapat beli cardigan Padini tuh )'; da lah 70% off . Shitt ! Lawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat . Rambang mata aku tengok baju-2 kat situ .


I miss this moment )';

Semalam :)

Ceh ceh dalam Hati Ada Taman siap Bertasik .

Ceh cehh Teehaa dan Teha .


Cardigan tuh ==

Sampai sini jea kot . Tc readers . Nk berphotoshoot kejap . Petang neh nk masak spaghetti :)

Currently mood ; A )';

No comments:

Post a Comment