Sweetseventeen :)

Haih ramainyaa yang lahir bulan 6 neh . Hari tuh Teha , semalam Shikin , hari neh Noreen . Lepas neh ? . Haha . Noreen , Selamat Hari Jadi . Kau dah tua . Tk sabar nk hang out esok . Cewaah ! . Nk tengok Lagenda Budak Setan kan ? hee :D . Noreen , semoga Allah memberkati kau . Goodluck SPM . Nanti dah habes sekolah jangan lupakan aku . Kau lupakan aku , aku sepak kau . Ngahaa . Nanti nantii rindu nk dengar kau buat lawak . Kau jangan lost contact tau . Hari neh tusyen kan ? Aku ada SUPRISE haha . Tunggu ea kakak ? Ish aku baru nk tayang muka kau kat bloggy neh , tapi tulah kau tk suka amik gamba . Penat aku bongkar satu Malaya carik muka kau , tk jumpa-2 . Kau tk kesah kan kalau tkde muka kau ? hee .

Noreen Farahin binti Supardin . Selamat Hari Jadi my Ladyy . I love youu and our friendship too :)

aku buat ape ? ; kira duet lah nk kelua esok haha .

No comments:

Post a Comment