Single ?

SINGLE , yess that's my status . Sorry , aku tk interested gilaa nk couple . Aku tk bersedia nk ada boyfie . As you all tahu , aku kan dah kena tinggal macam tuh jea . So , aku tknk lah benda yang sama berulang lagi dah mengganggu fikiran aku . Aku nk fokus kat SPM . SPM neh bukan benda yang remeh lagi temeh . Untuk masa depan aku jugak . Kata Gynaecologist Wannabe an . So aku kena lah bertungkus lumus study . Aku tk kesah berkawan dengan sapa-2 pon . Aku friendly aa , jangan risau aku makan nasi tk makan orang . Untuk YOU , thanks big bro . Untuk A , thanks awak . Untuk HL , thanks jugak kat awak . Pada aku tkda yang teristimewaa . Semua sama jea . KAWAN , oke ? . Aku harap kauorang paham dan jangan tanya kenapa kalau aku Single . Aku menghargai segala kebaikan kauorang kat aku . Terima kasih .

currently mood ; Happy with my life now :)

No comments:

Post a Comment