My Trip To Teha's House :)

Isnin malam after balik CS aku terus mandi dan bersiap untuk berangkat ke rumah Teha kat Kota Masai . Tapi memandangkan ayah Teha sampai lambat sebab jem ( biasalah tuh Pasir Gudang ) kitorang pon pergi lah duduk sebentar di kedai burger Pak Arab . Aku , Hani Teha beli burger ayam special . Sedaap nya :D . Pas tuh Man dan Wawan datang setelah mereka semua wangi . Duduk borak bagai nak rak . Ketawa pon galak . Hish ! malu aku dibuatnya . Kalau kauorang nk tahu , aku neh lain sikit kat tempat aku . Aku baik jea . Tk hipokrit , itulah aku . Untuk menjaga nama baik ayah aku , Pacik Zaid . Aku tk suka orang pandang keluarga kami macam hapee jea kan . Ketawa punya ketawa , Pak Arab tenung jea . Malu == . Then ayah Teha pon sampai . Masa otw ke ruma dia , aku tetido . Penat doe .

Keesokan hari nya , subuh aku telajak jadi subuh gajah . Shit ! penat sangat lah tuh . Aktiviti kitorang ialah memenuhi masa terluang dalam bilik . Online gelak tido makan . Haha . Tapi hari tuh aku macam tk percayaa yang aku dah menanges bagai nk tercabut bijik mate aku . Sumpah ! aku dah tahan airmata tuh , tapi dia nk jugak keluaa . Aku cerita kat Nina , Amirul , Afiq , Hani , Teha , kat semua orang yang rapat dengan aku . Aku , aku penat dah nk menanges pasal orang yang buta tuh . Bialah dia . Untuk Just A note tuh kan , kau nk dia ? kau ambik lah . Aku dah ada yang lagi better trimass . A , please dont ever try to comeback again ! , aku dah pon lupakan kau walaupun aku tahu tk semudah tuh . Aku try nk jauhkan diri aku dari kau sejauh yang mungkin dan aku tk mungkin dapat padam kan persahabtan kita yang terjalin selama neh macam tuh jea . Kau tahu kan aku sayang kau ? Tapi aku akan cuba demi kebaikan aku dan perasaan aku dan masa depan aku . Hani dengan Teha sakan berphotoshoot dengan cybershot cikai aku tuh . Petang tuh kitorang pergi pasar malam . Bapak ! jauh siaa . Tapi best . Yang paling aku tk berminat tuh lah , kena usha dengan mamat jalanan == . Masa kat pasar tuh aku rambang mata tengok makanan waah ! sedapnyaa :D terliurr . Dan sempat lagi bergambar ==

.



Then malam tuh kitorang buat spaghetti . Sedap siaa . Aku yang masak . Eh tk tk kitorang yang masak . Aku tukang kasi garam sikit , tumiskan bawang , ayam sos spaghetti tuh . Fuhh ! kalau tk kenyang aku tk tahulah nk cakap ape , nah tengok lah gambar nyaa .



Act , benda tuh memercik-2 , Hani takut . Bhahaha .

Semalam kitorang balik jugak . Mak hani ambik . Tapi before balik Mak teha suro makan . Mak dia masak sambal tumis udang , sedapp =,= nk makan banyak tapi tk sempat . makcik , makcik masak sedap betul lah . Fath rinduu Makcik masak haha . Walaubagaimana pun , aku nk berterimakasih dengan Mak teha ( aku lupa nk tanya nama dia haha ) . Teha jangan sedih ea ? haha . Nanti kitorang datang lagi . Haha . Balik tuh singgah ruma Hani jap . Magrib baru sampai ruma . Ish == hapee lah kan ? Aku rindu moment tuh , rinduu sangat .

fikiran ku ? ; Afiq ! bangun aa == YOU neh kan tido jea .

No comments:

Post a Comment