Today Was A Fairytale .

Hee , hari neh aku sengih jea . Act , plan hari neh aku kena pergi Battle Of the Band tuh , tengok HL . Ish ! . Memandangkan ada masalah ekonomi dan segalak lagik . Aku buat keputusan untuk ke CS jea . Aku kelua dengan Sam dan Jau . Planning nk tgok Karate kid . Hee . Tiket pukul 1.05 ptg .

The Karate Kid Poster 001 Pictures, Images and Photos

Cerita neh best , fuhh admire siaa kat Dre neh . Comel tapi badan dia mak aii :) . Sejuk tk terhingga . Niat kat hati nk jea aku berlari ke tandas time tuh jugak . Tapi tkpe-2 tahan . Menggigil aku kesejukan . Ish ! macam nk kena batu karang pon ada , madang tahan air seni jea . Haha . Masa dalam wayang , Afiq text . Dia kata dia otw . Hah ? Sungguh tk pecaya cause pagi tadi dia kata tk tau pegi ke tk . Habis movie menjaja aku cari toilet , bapak ramai orang seh kat toilet , line panjang siaa . Tapi masa otw nk turun pegi level 4 , aku nampak Afiq dengan kawan-2 dia . Cis ! pandang aku pon tknk . Sombong == . Then aku Sam and Jau pergi makan kat KFC Persada . Pastuh jalan-2 . Nk tunggu Afiq habis wayang lah neh , kebetulan Amer Gedik suro carikan sweater . So aku pun jalan-2 meronda Inner city . Pukul 6 , dia habis wayang :D . Aku jalan dengan dia for the first time in my life . Haih macam nk pengsan pon ada weh . Best sengat , tapi kejap jeaa . Walaupun macam nk patah kaki aku round Cs tuh . Tapi aku suka . Aku sangat menghargai setiap detik dengan dia . Pas tuh tesempak dengan Afnan . Aduh ! Comel betullah budak tuh . Haha maniss jea senyum . Afnan Afnan Afnan :) haha Ops terpadam pulak pasal Jau dan Sam , mereka dah balik dulu . Terimaksih daunkeladi sebab sudi ajak aku kelua :) .

Sampai sekarang aku terbayang lagi pasal tadi . Dia hantar aku balik , alah walaupun sampai bustop tunggu bas nk balik Larkin pon , aku dah cukup terharu tau :P . Ahaii . YOU , tadii Hee . Balik texting lagii . Sampai lah sekarang neh . Bila ntah dia nk tido haha . Mata aku dah layu dah neh , sampai sini jea kodd cerita aku yang berputar belit macam kaf lam ya nga neh . Hm oke lah tc readers , you too Afiq :)

currently mood ; YOU .

No comments:

Post a Comment