Ish bengang betul aku Brazil kalahh , siot . Netherland tu menang sebab nasib jea tuhh . Ciss , suka lah u ea Brazil kalah . 2-1 jealahhh , Kaka pon satu . Tk sumbang kan pape pun . Muka jea handsome :P . Eh nk tahu tk , tadi kan ada mamat perasan cakap kat aku time balik tusyen macam neh . Cop cop , ikuti perbualan kamii .

Si Perasan : Eh kau memang suka follow aku ea ?
Aku : Laa bila masa aku follow kau ?
Si Perasan : Habis kenapa kau ada kat sini ( Omega) ?
Aku : Eh perlulah Omega neh kau punya ?
Si Perasan : Tkda lah hari tuh kat cs kau ada , neh kat sini pon kau ada .
Aku : Eh tk kuasa siak aku nk buat camtuh . Kau ingat kau sape ?
Si Perasan : Mana lah tahu kan ?
Aku : OMG ==' wujud jugak mamat perasan tahap cipan macam kau neh eak ?(*dalam hati )

Hello Abg Perasan , tolong aa kau ingat kau memer kawan aku , ex kawan aku , perlu lah aku follow kau ? Jadah seh nk follow mollow kau . Aku bukan stalker atau pervert . Dah tentu kebetulan . Aku pon tk hadap nk mengadap muka kau lah kawann == . Bengang betul aku bila kau kata aku madang follow kau jeaa. Dunia neh kecik jeaa lah weh . Ish ! Cepuk kang . Minggu neh merupakan minggu balik . Aku esok ada Hari Terbuka siaa . Bhaha , doakan aku selamat pergi dengan dua telinga yang sempurna , dan pulang dengan telinga yang sempurna tkda yang tercabut or tertinggalkan sekolah tuhh . Haha , elak kena bebel jek ann . Oke dah dah , dah larut malam neh . Nk chaw lah betehh . Tc :)

currently mood ; Alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment