Kelas baru .

AAli , I miss YOU lahh .

Sebenarnya kan aku nk cerita benda lain , ayat tuh intro jeaa :) Hari neh kan , aku dapat kelas physics baru . Hee :) aku mintak mak tukaa kelas tusyen tuh , dari hari Ahad ke Jumaat . Walaupun aku penat hari Jumaat tuh sekurang-2nya hari ahad aku tklah penat sangat . Cikgu Lee tuh kelakar lah :D Erh Eclipse dah kelua kan ? Nk tengokkk . Tapi tkdak masak lak kakak ==' . Haih . U , bila nk belanja tengok wayang ? bhahaha . Trial makin lama makin dekat . Haih == . Semangat nk belajar dah semakin pulih . I'll try my very best oke :) , pray for me haa . Ish aku kan baru pasang cita-2 nk text pacek neh . Grr bule pulak dia tidoo . Tkpelah dia penat lah tuh . Sokayy lah u . tido lahh . Rytuh aku tengok New Moon , yeaa aku tahu cite tuh dah lapuk tapi wa tk main aa tengok kat wayang cecehh ==' , Haha , bapak diaa . Kachakk gila en Taylor Lautner tuh . Ouh Jacob ! hot siaa badan kau , ish astagaa . Eh serius aku cair gilaa tengok dia . Dah lah hensem badan ada six packs pastuh dagu tebelah dua . Huwaa , indahnyaa hidup dapat pakwe se hensem diaa . Ehemm , u jangan mara eaa . Berangan jea neh , ngehee . Jacob ouh Jacob ! ceceehh .

currently mood ; Ish AAli neh , bule tido pulak diaa --"

No comments:

Post a Comment