Apakah ?

Here , the story begins when I was at the restaurant to buy food fr my dinner . Time aku nk meng'order' makanan kan , aku ada rasa ada sumthing naik atas badan aku . Dia bergerak ke kiri , ke kanan , bawah dan teruss ke atas . Bila aku tengok bawah , ARGHHHHHHHHHHHH ! :O LIPAS
vuduhh . Aku apa lagii , tk concentrate lah nk cakap aku nk order aku time tuh . Aku apa lagi menggelatat lah nk menghalau menatang tuh ==' Geli doe ! .

In the end , lipas tuh jatuh kat makcik sebelah aku dan action dia sebijik macam , like this ,

"Argh ! ape ni ape ni ? Geli nyaa , " kata makcik tuh . (*terkapai-2 mintak tolong )

Tapi sayangnyaa , tauke kedai tuh gelak kan jea . Apaseh .

Malu kau tahuu . Orang kedai semua tengok . Lipas malang tuh pun sudah kena pijak dengan Hana di luar sedar nyaa . HAHA . Bagus I loikeee !

Kau nk tengok tk lipas tuh macam mana ? Nahhh ,


Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , geli siaa aku dengan menatang ni ==' . Dah lah kaki berbulu , disebabkan kau lah aku tk makan kurmaa . Apakah ?

Keyboard off , benci kau LIPAS ! =='

*rumah dah ada air , YEAY !

No comments:

Post a Comment