Esok SPM ?

Aku stress ?
For sure lah bhaii , sape tk stress weh nk SPM == . Kalau nk tanya aku dah bersedia ke tk , sampai bila pun aku tk bersedia . Maaf lah mungkin aku terlalu leka dan suasana pembelajaran yang tidak kondusif di rumah . Aku baru jea balik laminate slip periksa aku . Teruk kan ? Tapi tapi tapii aku akan cuba leraikan stress ni dengan cara yang terbaik demi masa depan aku jugak kan . Aku pon target nk balik asrama after zuhur ni , aku nk kemas-2 barang dan bersedia untuk exam esok . Aku kena yakin pada diri aku . Tkda orang bule bantu aku semasa peperiksaan berlangsung melainkan diri aku dan Allah S.W.T .

Aku balik tk kalau hujung minggu ?
Ouh sudak pasti jawapannya TIDAK ! Aku memang tknk balik sepanjang peperiksaan berlangsung selama 3minggu tu , even cikgu halau balik pun aku tknk balik sebab , aku tknk tambahkan bebanan dekat otak aku ni balik rumah , suasana yang tidak enak untuk dijadikan halwa telinga yea anak-2 . Aku tknk nanti aku bertambah tension , tk bagus untuk kesihatan :) . So , korang akan dapat baca bloggy aku after habes SPM . Tak lamaa . Aku pun tengah menghitung hari ni . Aku tknk nanti aku salah itu salah kan ini sedang ianya datang dari diri aku sendiri . Okay ?

Esok camana ?
Aku target nk stay up pagi-2 study sat sebelum melangkah kaki ke sekolah buat kali terakhir punya revision . Hani as budak bawah katil aku kenalah kejut aku HAHA *masih sempat yea nk gelak kau ni -,-" . Aku akan sediakan siap-2 semua barang nk exam , pensel , pen , kalkulator and etc . Paling penting IC dan slip periksa . Mati aku kalau dua benda alah ni takda . Aku akan ingat pesanan mak abah cikgu semua . Doa semua kena baca .

"Ya Allah ! Permudahkanlah urusan aku jawap soalan SPM aku Ya Allah Ya Mu'id , tenangkanlah hati aku dan semua calon SPM Ya Allah ! . Jauhkanlah kami dari segala keraguan ketika menjawab peperiksaan dan berikanlah kami kecemerlangan dalam keputusan kami Ya Allah . Sesungguhnya hanya pada-Mu doa aku pohon dan diterima , Amin Amin Yarabbalalaminn . "

Selamat berjuang rakan-2 seperjuangan . Semoga Allah memberkati kita semua . Salam


Teehaa

*Psst : Afiq Ali , buat yang terbaik yea . I miss you .

No comments:

Post a Comment